4.7.09

Βήτα φάση


δεν ξέρω τι φταίει...
δεν θέλω να μάθω κανένα γιατί
μπορεί να είναι τα φιμέ τζάμια που κάνουν το μαύρο πιο μαύρο
μπορεί να είναι το φως πάνω στην ανεμοδαρμένη γέφυρα τις ώρες που ο ήλιος νωχελικά δέρνει την πλάτη μου με φώς και τα χείλη μου μπλέκουν με την αποστροφή που μου γεννούν οι δείκτες του ρολογιού μου
οι γαρδένιες που πνίγηκαν μέσα στο νερό
οι αστραπές που βίαια πήραν τη θέση του ξεραμένου σταχυού και της νωθρότητας καθώς ξαπλώνω πάνω στα κύματα
ο δρόμος προς το όνειρο που έχει αγκαθάκια να μου θυμίζουν πως δεν πρέπει να αφήνομαι πάνω στο τιμόνι αλλά το τιμόνι να αφήνεται πάνω στα χέρια μου
στην υγρασία χθές το βράδυ που μας έκανε να στάζουμε και να βαριανασαίνουμε καθώς τα σώματά μας πάλευαν για ένα ριμπάουντ κάτω από τα τρύπια καλάθια που θα μείνουν για πάντα εκεί να θυμίζουν τις στιγμές που δεν θα ξαναζήσω

σαν τις φωτογραφίες...

{

Τέλος εδώ σταμάτησε της πνοής η ροή

μέχρι εδώ ήταν από εδώ και πέρα μόνο οι φωτογραφίες που μένουν εκεί

εκεί για πάντα να θυμίζουν τις στιγμές που δεν θα ξαναζήσω

μια ανάγκη να γυρίσουμε τον χρόνο πίσω.

}

4 +1 κραυγές:

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

Δημήτρη πίστεψε με ποτέ μην είσαι απόλυτως.Απλά τώρα νομίζεις ότι δεν θα ξαναζήσεις τις ίδιες στιγμές ή παρόμοιες στιγμές. Τα πρόσωπα μπορεί να αλλάζουν αλλά τα βασικά συναισθήματα επαναλαμβάνονται...
Αλλάζουν οι ηθοποιοί αλλά οι ρόλοι είναι περίπου ίδιοι...
Να έχεις ένα καλό βράδυ...

Δημήτρης είπε...

Όντως δεν πρέπει να είμαι απόλυτος...
αλλά καταλαβαίνεις ότι τα τελευταία που ζω τώρα με τους κολλητούς μου είναι πολύ συναισθηματικά φορτισμένα και εντάξει νομίζω πως δεν θα είναι ποτέ ξανά το ίδιο, βέβαια ξέρω και έχει αποδειχτεί στην μικρή μου ζωή ότι η αντρική φιλία αν θέλουν όλες οι πλευρές κρατάει στο χρόνο και είναι δυνατή αν υπάρχει αλληλοεκτίμηση και σεβασμός...
επομένως όλα καλά...

να είσαι καλά φίλε Νίκο!!!
να έχεις επίσης ένα όμορφο βράδυ!!

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

Δεν έχεις άδικο,κάποια πρόσωπα και κάποιες στιγμές είναι μοναδικές. Να θυμάσαι τα όμορφα και να παίρνεις δύναμη, όμως αυτά δεν πρέπει να σε μελαγχολήσουν.΄Κράτα τις φωτογραφίες σε άλμπουμ και όχι σε χρονοντούλαπα, για να σε κάνουν να γελάς στις ώρες και τις ημέρες που θα έρθουν. Οι αληθινές φιλίες θα μείνουν αναξάρτητα που είσαι, θα είναι σαν μια άσκηση στην ψυχή σου. Καταλαβαίνω πως νιώθεις, και παρά τον πόνο που σου διαπερνά το είναι σου όλα αυτά θα σε κάνουν πιο δυνατό. μη ντραπείς να δακρύσεις να αγκαλιάσεις, να δώσεις φιλιά...

Δημήτρης είπε...

Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε Νίκο και σε ευχαριστώ που τα λές!

πιο δυνατός σίγουρα...

δεν ντρέπομαι άλλωστε και στην Αναστασία το συζητάγαμε ότι τα δάκρυ είναι δύναμη όχι αδυναμία...
δεν ντρέπομαι να αγαπήσω...
άρα ούτε και να δακρύσω, να αγκαλιάσω, να φιλήσω...


καλημέρα!!