6.7.09

μ (είς την ότι γουστάρεις...)




πάνω σ' ένα δέντρο μια οθόνη
στάζει μοναξιά και με πληγώνει
μου τη σπάει που με σπάει
σε κομμάτια με σκορπάει

μια δαγκωνιά μισή
και μια γωνία ένα νησί
να σε βρίσκει το πρωί
θάλασσα ματιών κενή

στόπ και πάλι από την αρχή
σε ταράζει μια κραυγή
από μέσα μου πετάει
νότες φάλτσες με κερνάει

ενώσεις, κόμβοι και δολώματα
κρύα νεκρά υποστηλώματα
καίω να βρώ ξανά μιλιά
τα καρφιά μου (επιτέλους) ορφανά


4 +1 κραυγές:

xara είπε...

"Θαλασσα ματιών κενή"

Δημήτρη μου..αχ ρε Δημήτρη..

Καληνύχτα..

Δημήτρης είπε...

Χαρά μου καλημέρα...

έχεις ένα mailάκι...

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

μ εις τον έρωτα
μ εις την αγάπη
μ εις μείον του πόνου
μ εις την μείον της μοναξιάς.
Καλό μεσημέρι Δημήτρη

Δημήτρης είπε...

έτσι έτσι αισιόδοξες δυνάμεις φίλε Νίκο...

καλό μεσημέρι!!!