22.7.09

2sides


2 πλευρές
2 δρόμοι
2 ματιές
και 2 κόσμοι


{υΓ: στο αΛφΑ εις την Χι, αχ μια αναπνοή!}

6 +1 κραυγές:

xara είπε...

:'D

[λόγια δεν έχω]

Δημήτρης είπε...

και εγώ τι να πω... :-))))

[καλό είναι τώρα αυτό ή κακό? :-D]

καλημέεερααα!!!!

xara είπε...

Ώστε το τεράστιο δακρυσμένο χαμόγελο που σου άφησα δεν είναι ξεκάθαρο?!?!

<3 :'D :'D :'D

Δημήτρης είπε...

όχι όσο να πείς είναι δε λέω...

σου αφήνω και εγώ ένα δάκρυ ευτυχίας!!

[απλά με τις συμβολοσειρές είμαι λίγο αρχάριος και δεν κατάλαβα ότι ήταν ένα δακρυσμένο χαμόγελο, με συγκινείς Χαρά!!]

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

Αυτός ο αριθμός 2 έχει τεράστια αξία παντού σχεδόν.
2 για να έχει ο έρωτας και η αγάπη αξία.
2 για να έχει φάση το αστείο
2 στο τραπέζι για να έχει το φαγητό σου βαρύτητα.
2 σε πολλά ...
Καλό απόγευμα Δημήτρη

Δημήτρης είπε...

ναι παντού υπάρχει, ε σχεδόν παντού...

τώρα για τον έρωτα και την αγάπη είανι εμγάλη συζήτηση, εγώ πιστεύω πως μπορούν να έχουν αξία και με άλλα νούμερα...χαχα!! ντάξει αστιεύομαι... για τον έρωτα είναι υποκειμενικό εγώ πάντως σίγουρα σταθερός στο 2 τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο, ούτε 1,5 ούτε 3+...
τώρα γι την αγάπη νομίζω ότι μπορεί αν μοιράζεται και να είναι το ίδιο δυνατή σε κάθε περίπτωση...

το 2 βασικά είναι η απαραιτητή προυπόθεση για να μοιράζεσαι...
και όντας ο άνθρωπος φύση κοινονικό ον... το 2 μέσα στη φύση του είναι...

δεν συνεχίζω, δεν θα τελειώνει ο κατάλογος...

καλό βράδυ φίλε Νίκο!!!