26.7.09

ηκιτιρκοτυα


γκρεμοί, λαβύρινθοι
δρόμοι επικίνδυνοι
τα φώτα καθώς σβήνουν

πίσω το κεφάλι, καθρέφτες
μοναχικής διαδρομής κλέφτες
το όνειρο να κρύβουν

δυσεπίλυτα συστήματα
μιας ουτοπίας ψύγματα
τα μάτια κλείνουν









4 +1 κραυγές:

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

Το σκοτάδι μας δημιουργει μια ανασφάλεια. Φαντάσου λοιπον αν αυτο το σκοτάδι το δημιουργούμε εμείς με τις σκέψεις μας. Δημιουργούμε γκρεμους, δρόμους με στροφές. Το θέμα είναι να καταφέρνουμε να μην παγιδευόμαστε. Ο εγκέφαλος πολύπλοκη μηχανή, ακόμα οι γιατροί την μελετουν.
Πίσω το κεφάλι σημαίνει κοιτω προς τον ουρανο; Σίγουρα πάντως δεν σημαίνει κοιτω το χώμα. Άρα υπάρχει ελπίδα!
Να έχεις μια υπέροχη μέρα. Ωραία εποχη το καλοκαίρι. Ο κόσμος βγάζει λίγο την μούρλια του.
Εξάλλου το καλοκαίρι είναι η επόμενη εποχή της άνοιξης που κατά βάση είναι η εποχη της αναγέννησης.
Ωχ είπα πολλα άσχετα και ξέφυγα που φαίνεται

Δημήτρης είπε...

το σκοτάδι δημιουργεί πολλά αρνητικά και σε μένα λαβύρινθους στη σκέψη μου... γκρεμούς ευτυχώς όχι αλλά το βλέπω αχνοφαίνονται αν συνεχίσω έτσι...
ένα Fight Club εντός των νευρώνων μου...
ο εγκέφαλος είναι τα πάντα και ο θεός μαζί... (ελπίζω να μην ακουστεί αυτό σαν ύβρις...)
λέγοντας "πίσω το κεφάλι" ήθελα να πω κοίταζοντας το παρελθον, γυρίζοντας τη σκέψη μου σε αυτά που πέρασαν... φυσικά θα μπορούσε να σημαίνει και αυτό που είδες εσύ... την λατρεύω την εξήγησή σου!!!
πάντως ναι κοιτώ κάτω δεν σημαίνει με τίποτα... μισώ την στάση απέναντι στη ζωή με οσφυοκαμψία στον αυχένα...
Φυσικά και υπάρχει ελπίδα το να κάνουμε δε αυτοκριτική(ηκιτιρκοτυα)γεννά νομίζω ακόμα περισσότερες ελπίδες...
Επίσης φίλε μου Νίκο να έχεις μια υπέροχη μέρα!! Εμένα η δική ξεκίνησε νωρίς και όντως πιστεύω πως θα είναι υπέροχη έχω όμορφα πράγματα να κάνω σήμερα!!
Αν λές για την δικιά μου μούρλια εγώ την βγάζω όλες τις εποχές δεν έχω τέτοιο θέμα... χαχαχαχα!!! αλλά ναι γενικά ο καιρός είναι ότι πρέπει για εκτροχιασμούς...

Μ'αρέσει η οπτική σου και ναι έχεις απόλυτο δίκιο!! άρα εξάγουμε το συμπέρασμα ότι θα μπορούσε το καλοκαίρι να είναι και μια πιο δυνατή εκδοχή της άνοιξης?? why not...

μ'αρέσουν αυτά που είπες... και μόνο άσχετα δεν ήταν...

να έχεις μια τέλεια μέρα!!!!

Olga είπε...

Fight club is one of my favourite movies. The soundtrack by dust brothers is so great for this movie!

Δημήτρης είπε...

welcome Olga to Faidon!

I agree, this song is great and ideal for Fight Club!