25.7.09

ζωή [high (γ)κου(χ)]




π
όνος ή πόνος
άνευ σημασίας
ζωή



6 +1 κραυγές:

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

Έτσι είναι η ζωή. Όλα τα έχει! Πόνο και χαρά διαδέχονται το ένα το άλλο ή και συνυπάρχουν.
Καλό ΣαββατοΚύριακο Δημήτρη.

xara είπε...

Νίκο, ως χαρά, σου λέω ότι κυρίως συνυπάρχουν. :-)

Δημήτρη μου φάνηκε άκρως δφορούμενο το κείμενό σου. Τελείως σαν την Πυθεία. Άνευ σημασίας ο πόνος ή άνευ σημασίας η ζωή?

Όπως και να έχει, είναι το ίδιο τελικά.
Όλα είναι ζωή και όλα έχουν σημασία.

Καλή σου μέρα! :-)

Δημήτρης είπε...

Φίλε Νίκο και έτσι είναι η ζωή...

σε ευχαριστώ!
καλό Σ/Κ επίσης!!

Δημήτρης είπε...

Χαρά μου μη το παίρνεις σαν κείμενο γιατί δεν είναι κείμενο...

Κάθε σειρά έχει τη δική της σημασία και αυτοτέλεια, όπως και κάθε λέξη επίσης...

ο ένας πόνος δεν είναι ο ίδιος με τον άλλον γι αυτό και υπάρχει η διάζευξη μεταξύ τους.

τέλος πάντων, το θέμα είναι τι θέλει να δει ο θεατής κυρίως και όχι τόσο τι θέλει να πει αυτός που το γράφει...

το αν όλα είναι ζωή δεν το ξέρω και δεν μπορώ να το πω όπως αι το αν έχουν όλα σημασία πολύ περισσότερο... εξαρτάται κάθε φορά...

καλημεέεεεεραααα!!!

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

@Χαρά
Χαρά το όνομά σου είναι μια από τις κρίσιμες λέξεις για τις οποίες συζητάμε. Ξέρω και συμφωνώ μαζί σου ότι συνυπάρχουν.
Υ.Γ. Δημήτρη μου συγνώμη που χρησιμοποίησα τον χώρο σου και απάντησα στην χαρά.

Δημήτρης είπε...

τεράστια η χαρά και η ικανοποίησή μου που 6 λέξεις μου 1 εικόνα και ένα tango προκάλεσαν μία τόσο όμορφη συζήτηση...
ο χώρος μου είναι και γι αυτό...

άρα μη μου ξαναζητήσεις συγνώμη!!!

καλημέρα!!!!