23.7.09

ta xw ftysei lemeeee...

που να απλώνεις τώρα το χέρι να πιάσεις το ποτήρι
είναι και μισοάδειο... τι να το κάνεις μισοάδειο να το έβλεπες μισογεμάτο να τον κάνεις τον κόπο να αλλάξεις θέση και να θέσεις σε κίνηση το σώμα σου

το λατρεύω αυτό το ταβάνι
το δε μαύρο που πέφτει όταν κλείνω τα μάτια μου, άσε απόλαυση...
κενό, ξέρεις τι θα πεί κενό;
πρώτη φορά αν δεν με απατά η μνήμη μου* το απολαμβάνω...

βαράει (τρόπος του λέγειν, έτσι για να νομίζω πως κάτι κινείται στην ατμόσφαιρα) και ο Βαρδής και το "βαρέθηκα τα βράδυα με τους φίλους τα ξενέρωτα" έγινε ο αγαπημένος μου στίχος, πες τα Αντώνηηηη, πές τα...

ουφφφφφφφφ

ούτε τον ήχο του κομπολογιού μου δεν γουστάρω τώρα και το κόβω κάπου εδώ γιατί και τα πλήκτρα μου τη σπάνε... (έπρεπε να έχουν βγεί αθόρυβα συστήματα... αχχχ δεν θα γίνω και εγώ γρανάζι θα δούν τι θα πάθουν...)






{*κατ' επίφαση μνήμη, έτσι όπως είναι τώρα...}

4 +1 κραυγές:

xara είπε...

ΜΙΣΟΓΕΜΑΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΩ ΚΟΥΒΕΝΤΑ.

Καληνύχτα αγαπητέ μου Δημήτρη :-)
<3

Δημήτρης είπε...

καλημέρα Χαρά μου!!
έχεις mailάκι...

:-)))

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

Δημήτρη δεν ξέρω αν το ξέρεις αλλά στον Καρτέσιο δημιουργό του καρτεσιανού συστήματος αναφοράς η ιδέα του ήρθε παρατηρώντας την κίνηση μιας μύγας στο ταβάνι, συνεπώς να προετοιμάζεσαι για μια μεγάλη ανακάλυψη.
Κάτσε να απολαύσεις αυτό που νιώθεις τώρα γιατί χειμώνας θα είναι κομματάκι δύσκολος.
Καλό μεσημέρι

Δημήτρης είπε...

Αλήθεια? δεν το ήξερα αυτό για τον Rene...

χαχα!!!
λες να ανακαλύψω κι εγώ τίποτα???χαχαχαχ!!
που ξέρεις... πάντως τα ταβάνια γενικότερα δίνουν έμπnευση και αυτή η χαλάρωση καθαρίζει το μυαλό επομένως όλο και κάτι μπορεί να γεννηθεί εκεί στα υψίπεδα...

φίλε Νίκο όπως τα λές θα είναι...

πάντως και τα ηλιοβασιλέματα του Αυγούστου θα είναι επίσης σωτήρια...

Καλό μεσημέρι!!!