27.7.09

εκπομπές




ηλιόκτιστων μεσημεριών
λαιμός από ιδρώτα

ηλιοβόλων μαρμαρυγών
του έρωτα η ρότα



4 +1 κραυγές:

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

Έτσι είναι ο έρωτας καυτός σαν ήλιος, καυτός σαν λάβα. Τώρα δεν ξέρω αν έχει τη διαφάνεια του μαρμαρυγία αλλά εντάξει μπορεί να είναι ανάλογα πως τον βιώνει κάποιος.
Καλό βράδυ να έχουμε φίλε μου.
Υ.Γ. Είδες τι κάνουν οι ψυχρές βόρειες μάζες; Έπεσε η θερμοκρασία, αλλά θα μου πεις έτσι είναι το καλοκαίρι!

Δημήτρης είπε...

Και έτσι είναι ο έρωτας
αλλά κυρίως έτσι...

πάντως γενικότερα όπως όλα στη ζωή έτσι και ο έρωτας έχει αν κάνει με το πως τον βιώνει καποιος...

Υ.Γ. Φίλε Νίκο σωτήριες οι ψυχρές βόριες μάζες γενικότερα... ;-)

καλημέρα!!!

το βράδυ ήταν πολύ καλό! η ευχή σου έπιασε... :-)

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχο Δημήτρη μου!
Χαμογελάω!
Μπράβο!

Δημήτρης είπε...

Σε ευχαριστώ Τόνια μου!!!!

και εγώ σου χαμογελαώ δυνατά!

καλό βράδυ!!