10.7.09

ς και πάλι αρχή



Κ
υριακή
ψηλά το βλέμμα τα γόνατα τσακισμένα σε στάση προσευχής
καρφιά τριγύρω ορφανά από φόβους και εξαρτήσεις
γυμνός εγώ
φόβων και εξαρτήσεων, ελεύθερος


Δευτέρα

ευθεία στα μάτια
και από τα μαλλιά πιασμένες οι ευκαιρίες
χρόνος μπροστά-χώρος μπροστά
η εικόνα σου ξεκάθαρη παρόλο που η ώρα είναι μόλις 6:30 το πρωί
καφές δύο ζάχαρη μηδέν
με κοιτάζεις και όλο κάτι μου θυμίζεις


Τρίτη

one more cup of coffee 'fore I go
τον εγωισμό μου τον έκανες σμπαράλια και
τώρα βλέπω
πριν ένα εγώ και μια εύθραυστη ψυχολογία μετέωρη
τώρα φτάσαμε σχεδόν στη μέση και ψελλίζουμε ευχές
ορντινάντσες έχουμε τα χέρια μας
μέσα μας όμως τι;
εκεί στο Νότο τι γίνεται;
εκεί στα βάθη Βοριάς πνέει υγρός και ξερός...


Τετάρτη

ματωμένα τα χείλη μου
σκόνη να κάθεται πάνω τους
ανοιχτά τα μάτια 12:00 το μεσημέρι
το απόγευμα είχε πολύ υγρασία
έσταζαν και οι στάχτες
έτσι τα κατάφερα και η σκόνη ποτάμι να κυλάει μπροστά μου και πίσω μου
σκόνη να μου θυμίζει ότι πέρασαν και έρχονται
άλλα και άλλα...


Πέμπτη

δάκρυα χαράς να κυλάνε
και χάδια ουτοπικά
χέρια ρεαλιστικά
και ορθολογισμού παραπομπές στη μνήμη και στα χαρτιά
το απόγευμα ξημερώνει
τα μεσάνυχτα της έχουν την Παρασκευή στο βλέμμα τους


Παρασκευή

μια μαργαρίτα
μια αγκαλιά
ένα φιλί
δυό μάτια

σκληρά δεν μου βρίσκονται
πάρε αγάπη να χεις


Σάββατο

σιωπή
μια κραυγή
μια φυγή

και ένα






τΈλο
ς

2 +1 κραυγές:

xara είπε...

Το κείμενό σου είναι πραγματικά υπέροχο.. Είναι τέλειο..
Αγάπησα την τετάρτη..:-)
Αγάπησα και την Τρίτη και τη Δευτέρα..
Οι κυριακές με μπερδεύουν..
Αγάπησα όλες τις μέρες..
Υπέροχο κείμενο.. υπέροχη ιδέα..
:-) καληνύχτα!!

Δημήτρης είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ πολύ πολύυυυυυ!!!!

είναι περίεργο κείμενο

το ήξερα πως θα σου άρεσε, άλλωστε χωρίς να το ξέρεις εσύ και κάποιες σκέψεις σου με έκαναν να το γράψω...

θα τα πούμε...

καλημέεεεεραααα!!!!

:-)))