12.7.09

Θέλω αλλά...



θέλω να τον αλλάξω αλλά πως...

πριν 40 χρόνια και ξανά η ίδια σκέψη...

Κέμαλ δεν αλλάζει ρε συ...

αλλαξε το μέσα σου αν μπορείς
καλό κακό δεν ξέρω αν είναι
μπορεί ούτε και αυτό να αλλάζει
τουλάχιστον η τριβή μπορεί κάτι να φέρει
και η φωτιά η πιο θεμιτή...

καληνύχτα Κεμάλ!

7 +1 κραυγές:

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

Ας κάνουμε Δημήτρη ο καθένας μας την αλλαγή και ίσως να αλλάξει.Οι νέοι όπως εσύ ας δώσουν στους πιο νέους τά φώτα τους για ένα καλύτερο αύριο.
Υ.Γ. 1.άκουσα το τραγούδι. δεν το ήξερα. Σε ευχαριστώ.
2. Δημήτρη μου εξηγείς αν ξέρεις τι χρησιμεύει το κείμενο της λεκτικής επαλήθευσης σε διάφορες φόρμες όπως είναι τώρα εδώ στα σχόλια των αναρτήσεων;

Δημήτρης είπε...

Φίλε Νίκο μακάρι να την κάνουμε και όντως κάτι να αλλάξει εγώ έτσι πιστεύω πως από μέσα προς τα έξω αλλάζουν τα πράγματα
το μέσα καθορίζει το έξω και αυτό το ξέρεις ως φυσικός καλύτερα από τον καθένα...

ΥΓ1 χαίρομαι που το άκουσες, μου αρέσει πολύ αυτό το συγκρότημα, είανι πραγματικά πρωτοπόρο, φαντάσου ότι αυτό το ροκ το έγραψαν 2 χρόνια πριν εμφανιστούν οι Led Zeppelin και οι Deep Purple νομίζω πως είναι massive heavy ήχος που ήταν προάγγελος του ότι επακολούθησε στη σκηνή...
Ψάξε την δισκογραφία των Aphrodite's child αν σου άρεσε... εγώ το έμαθα το συγκρότημα αυτό πολύ μικρός σε ηλικία στην αρχή δεν μου άρεσαν, δεν τους καταλάβαινα, είναι από τα αγαπημένα συγκροτήματα του πατέρα μου που όταν έγραφαν τότε στα τέλη του 60 οι συγκεκριμένοι εκείνος ήταν τότε νέος και ροκ, τέλος πάντων... έχουν ενδιαφέρον αν μη τι άλλο κατά την ταπεινή μου άποψη...

ΥΓ2 σε τι χρησιμεύει η λεκτική επαλήθευση...
όπως θα έχεις παρατηρήσει τα γράμματα δεν βρίσκονται σε ευθεία και η γραμματοσειρά έτσι όπως είναι επεξεργασμένη δεν είναι ευδιάκριτο το τι τύπου είναι... ένα άνθρωπος ένα φυσικό πρόσωπο μπορεί να την αναγνωρήσει και να γράψει το τι γράφει... μαι μηχανή όμως ένα "ρομποτικό" software δεν μπορεί... έτσι προστατεύουμε τα σχόλια από κακόβουλες επιθέσης μηνυμάτων...
γίνονται τέτοιες επιθέσης με σκοπό την διαφήμιση, συνήθως πορνό είναι τα περισσότερα...
κάποιος προγραμματιστής έγραψε ένα πρόγραμμα σε μια γλώσσα της αρεσκείας του με σκοπό το πρόγραμμα να πραγματοποιεί μεθοδευμένες τέτοιες ενέργειες, όταν όμως το πρόγραμμα έρθει αντιμέτωπο με την αναγνώριση και την συμπλήρωση μιας τέτοιας φόρμας αδυνατεί να προχωρήσει...

δεν έχω δει ποτέ μου τέτοιον κώδικα προγράμματος και ούτε είαμι σε θέση με βάση τις γνώσεις μου στον προγραμματισμό να κατασκευάσω κάτι τέτοιο...
επομένως αδυνατώ και να σου εξηγήσω με περισσότερες λεπτομέρειες το πως λειτουργεί ένα τέτοιο πρόγραμμα, κοινώς να σου εξηγήσω τον αλγόριθμό του εν ολίγοις, αν και ντάξει ένα τέτοιο πρόγραμμα σίγουρα αποτελείται από πολύ περισσότερους του ενός αλγόριθμους...

ελπίζω να σου έλυσα την απορία αν κατάλαβα καλά τα περί λεκτικής επαλήθευσης που μου ανέφερες...

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

Δημήτρη θα ψάξω στην δισκογραφία να ακούσω.
Ναι ήξερα ότι έχει σχέση με ασφάλεια αλλά τώρα όπως μου το εξήγησες το κατάλαβα. Είχα παρατηρήσει την γραμματοσειρά ότι έχει μεταβλητό ύψος και τα γράμματα δεν είναι ίδια. Τώρα σχετικά με τον αλγόριθμο θα είναι πολύπλοκος γενικά ότι έχει σχέση με αναγνώριση χαρακτήρων ή φωνής έχει ένα θέμα. Θαυμάζω τα παλικάρια που ασχολούνται με αυτά σιγουρα θα είσαι στο μέλλον ένας απο αυτούς. Ο αδερφός μου είναι ηλκτρολόγος Μηχανικός στο ΕΜΠ και ασχολείται με εφαρμογές της πληροφορικής στην Ιατρική.
Σε ευχαριστώ για όλες τις πληροφορίες.

Δημήτρης είπε...

μοντελοποίηση συστημάτων...

την μοντελοποίηση την βρίσκουμε παντού στη μηχανική...
και ο προγραμματισμός κατά ένα μεγάλο βαθμό μηχανική είναι...

δεν ξέρω τι θα μου φέρει το μέλλον κανείς δεν ξέρει, αυτή τη στιγμή πάντως δεν με ενδιάφερει τόσο το κομμάτι του software...
με ενδιαφέρει πολύ περισσότερο το hardware.

πάντως η δουλειά που κάνουν οι προγραμματιστές, οι μαθηματικοί, οι μηχανικοί, οι φυσικοί γενικότερα όσοι ασχολούνται με τη μοντελοποίηση συστημάτων δεν κάνουν καθόλου εύκολη δουλειά, έτσι πιστεύω, τώρα το αν θα κάνω και εγώ κάτι τέτοιο σε επίπεδο software δεν το ξέρω τι να πώ, μέχρι στιγμής δεν το βρίσκω προσωπικά τόσο ενδιαφέρον, ποιος ξέρει αργότερα μπορεί να μου αρέσει, τι να πώ...

πάντως για να το συνδέσω γιατί βρίσκω πως συνδέεται απόλυτα με το θέμα της αναρτησής μου εδώ... πιστεύω πως ο κόμσος δεν θα αλλάξει ποτέ γιατί πολύ απλά το συστήμα που λέγεται κοινωνία είναι χαοτικό και η μποντελοποίησή του είναι μάλλον αδύνατη...
άρα το "πως" μάλλον δνε υπάρχει...

ακόμα και αυτό που λέω να κοιτάξουμε να αλλάξουμε το με΄σα μας και από κα΄τω λεώ ότι μπορεί και να μην αλλάζει κρίβει την σκέψη μου ότι τελικά μάλλον ούτε και το μέσα μας αλλάζει...

έδω έχουν αποφανθεί ότι ούτε με ψυχανάληση δεν αλλάζει ο άνθρωπος και αυτό γιατί η ίδια η ψυχανάληση μάλλον είναι σε λάθος βάση μιας ακι επιχειρεί μοντελοποίηση, στηρίζεται σε στατιστικά δεδομένα και άρα μάλλον δεν βρίσκει ανταπόκριση γιατί ο κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός...

εδώ θα μπροούσα να πω ότι τότε μάλλον έγκειται στον καθένα το πως θα αλλάξει αλλά εδώ έρχεται ένα άλλο εμπόδιο που φέρει το όνομα αυτογνωσία και άντε του συνειδητού την κατακτάς (που και αυτό είναι υπο συζήτηση...) τη γνώση του υποσυνείδητου πως την κατακτάς;;;

τέλος πάντων...

xara είπε...

ουτοπικό? Ίσως ουτοπικό, αλλά έχω ανάγκη να το πιστεύω αυτό που θα πω..
Πιστεύω πως όλοι μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο, έστω τον μικρό κόσμο που βρίσκεται γύρω μας..
Ακόμα κι εσύ αλλάζεις τον κόσμο με τις αναρτήσεις σου.. προβληματίζεις κόσμο.. Προκαλείς τη σκέψη και έτσι, επέρχεται η εξέλιξη..

Για την αλλαγή του "μεγάλου" κόσμου το επεξεργάζομαι ακόμα..:-)

Καληνύχτα Κεμάλ,
εμείς θα αλλάξουμε τον κόσμο.-

Δημήτρης είπε...

Καλημέρα Χαρά μου!!!
και εγώ έχω ανάγκη να το πιστεύω άλλωστε λεώ πως θέλω, απλά βάζω αυτό το αλλά...
πριν ένα χρόνο πίστευα άλλα πράγματα ακόμα πιο δυναμικά πίστευα πως ΝΑΙ μπορεί να αλλάξει, αυτή η πίστη μου έχει μεταβληθεί κάπως...
Φυσικά ποτέ δεν χάνω την ελπίδα μου, άλλωστε είναι θέμα ζωής και θανάτου για μένα το να ελπίζω, αν χάσω την ελπίδα μου για το οτιδήποτε θα είαμι ένας ζωντανός νεκρός υπό την έννοια ότι η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία αν πεθάνει πρώτα εκείνη τότε θα έχω πεθάνει και εγώ και δεν θα το ξέρω...

Υπάρχουν όμως καταστάσεις και συμπεράσματα που εξέρχονται από τη μελέτη της φύσης που μου προκαλούν την σκέψη ότι στην ουσία του δεν αλλάζει κάτι...

Φυσικά τα πράγματα σήμερα πιστεύω πως είναι κάπως καλύτερα από ότι παλιότερα, και αυτή η αλλαγή ήρθε με αγώνες, τα δικαιώματα των μαύρων, των ομοφυλόφιλων, των γυναικών κ.τ.λ. έχουν πάρει την τροπή που επιθυμή κάθε κοινωνία που έχει ανθρωπιστική ματιά και αγαπάει τη φύση γενικότερα...

Αλλά υπάρχουν φαινόμενα όπως το φαινόμενο της βίας το οποίο πιστεύω πως εκ φύσεως δεν θα εξαληφθεί ποτέ, αλλά αυτό είναι μια ακόμα μεγάλη συζήτηση...

Μακάρι Χαρά μου ο στόχος μου να βρίσκει την επίτευξή του, η πίστη μου στο ότι κάτι μπορεί να αλλάξει έστω και μικρό δημιούργησε τους προβληματισμούς και σε κάποια σημεία του τον Φαίδωνα...

Αλλά υπάρχει αυτό το αλλά...

Η ματιά σου θα αλλάξει είανι πολύ πιθανόν να κάνει πάντως τις σκέψεις που κάνω εγώ τώρα σε λίγο καιρό, η τριβή σου με αυτό που το λένε κοινωνία μπορεί να σου δημιουργήσει διάφορες σκέψεις...

ένα είναι σίγουρο πάντως πως δεν θα χάσουμε ποτέ την ελπίδα μας, ούτε εσύ ούτε εγώ και αυτό γιατί αγαπάμε τη ζωή και γιατί ναι είναι ωραία... όχι για όλους αλλά μπορεί αν γίνει, μπορεί, μπορεί όμως και όχι, το τξαίδι πάντως για κα΄τι καλύτερο το πιο θεμιτό...

η φωτιά που λεώ και η τριβή είανι αυτή η ενδόμυχη πίστη μου πως ναι μπορεί κάτι να αλλάξει έστω στο μέσα μας όσα εμπόδια και αν υπάρχουν από τον εγωισμό μας μέχρι το υποσυνείδητο...

το μαζικό νομίζω έχει αποδειχθεί εκ του αποτελέσματος ότι δεν αλλάζει τίποτα... καμία επανάσταση δεν έχει πετύχει και αυτό το πιστεύω απόλυτα...
άρα νομίζω πως το από μέσα προς τα έξω μπορεί να φέρει μια αλλαγή και ας μην πετύχει στο σύνολό της η προσπάθεια, η προσπάθεια ως προσπάθεια μπορεί εξελικτικά να φέρει μια αλλαγή, στην νοοτροπία ας πούμε ή να αποτελάσει παράδειγμα για τις επόμενες γενιές...

Το κομμάτι των ten years after είναι ένα κλασικό κομμάτι που φέρει εν ολίγοις όλα τα μνμτα της εποχής των γονιών μας, του δικού μου του πατέρα τουλάχιστον σίγουρα...
εκείνη η γενιά είναι η γενιά που δημιούργησε όλο αυτό που εμείς σήμερα προσπαθούμε να αλλάξουμε...

Είναι τεράστια συζήτηση, μπορούμε να μιλάμε για ώρες...

καλημέεεεεραααααα!!!!

* θα τα πούμε...

Διάττων είπε...

Δημήτρη καλά έκανες και μου πρότεινες την ανάρτησή σου αυτή. Μου άρεσε και ο διάλογος που αναπτύχθηκε μέσω των σχολίων...