1.9.09

feedback

σε δύσκολες ώρες που το βλέμμα σκάλωνε στις αντανακλάσεις του καθρέφτη
γινόσουν η πιο βαριά μου αναπνοή,
λιωμένες ματιές στην άκρη του εγώ μου
κι αυτό εδώ, πάντα στο φεύγα και στο μείνε
μεταίχμιο που προδίδει κάθε προηγούμενη στιγμή
αλυσιδές να σπάνε και χέρια να μπλέκονται σε κρίκους κάποιας τελευταίας εξοδου




πότε εκεί και πότε εδώ
ένα συνεχές που καίει όμορφα τα καλώδια

3 +1 κραυγές:

Διάττων είπε...

Ένα επίπονο πηγαινέλα, μια εναγώνια κίνηση διέκρινα στη σημερινή σου ανάρτηση Δημήτρη, επισημαίνοντας, μάλιστα, τις εξής λέξεις και φράσεις:
"πάντα στο φεύγα και στο μείνε", "μεταίχμιο", "χέρια να μπλέκονται σε κρίκους", "πότε εκεί και πότε εδώ"...

Καλό σου απόγευμα φίλε μου. Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο...

Διάττων είπε...

Όσο για την ταινία που αναφέρεται στο audio της ανάρτησης, είναι πολύ καλή, την έχω δει και την έχω και στην ταινιοθήκη μου...

Δημήτρης είπε...

νομίζω πως το μήνυμα πέρασε...

σε ευχαριστώ πολύ φίλε Διάττων!

καλό μήνα να έχουμε και σήμερα εύχομαι μια υπέροχη μέρα για σένα!

η ταινία είναι από τις αγαπημένες μου!