7.9.09

13 2 09

Τέλος

σαν το βέλος

που δείχνει την πορεία της ζωής

από τη γέννηση ως το θάνατο, όλη η ζωή περνά στον χρόνο της στιγμής.

Τέλος όλα σώπασαν

όλα ημέρεψαν και ησύχασαν

όλα γίναν μάταια του «γιατί» ερωτήματα

δάκρυα τώρα καυτά της μάνας πάνω στα μαρμάρινα μνήματα.

Τέλος για μια ζωή και ένα πόνο

μόνο τη λύπηση αυτό δεν θέλω μόνο

έξω τρέξτε, χαρείτε τη ζωή που είναι μικρή τώρα

τώρα που ακόμα το γαλάζιο τ’ ουρανού σας δίνει φόρα.

Τέλος, τίτλοι τέλους θα πέσουν για μια φορά

η παράσταση τέλειωσε ο παλιάτσος με τα χίλια πρόσωπα πλέον δεν χωρά

πήρε τα πρόσωπά του και εχάθει, πλέον είναι ιδέα

πήρε τις σκέψεις του , τους φόβους και τα πάθη του και ‘γινε ορχιδέα.

Τέλος τώρα λύπη γι’ αυτούς που μένουν

χαρά γι’ αυτούς που φεύγουν

έτσι είναι η ζωή διχασμένη και παράξενα θελκτική

σε κρατά μαζί της μέχρι το θάνατο και τότε γίνεται ταινία, λένε μαγική.

Τέλος εδώ σταμάτησε της πνοής η ροή

μέχρι εδώ ήταν από εδώ και πέρα μόνο οι φωτογραφίες που μένουν εκεί

εκεί για πάντα να θυμίζουν τις στιγμές που δεν θα ξαναζήσω

μια ανάγκη να γυρίσουμε τον χρόνο πίσω.

Τέλος δεν ξέρω πως θα ‘ρθει δεν με νοιάζει

ξέρω όμως ότι υπάρχει και όμως δεν με τρομάζει.

Τίποτα εκεί πάμε επιστρέφοντας σε αυτό που μας γέννησε

στο τίποτα, αυτό έφερε τη ζωή που μας πήρε και μας μέθυσε.

Τέλος, τίτλοι τέλους

όταν η ζωή δεν αντιστέκεται στη ροπή του βέλους

όταν η φορά και η διεύθυνση είναι προκαθορισμένη

μόνο η αγάπη μένει πίσω στη ζωή να δίνει δύναμη σε μια καρδιά να ανασαίνει.


9 +1 κραυγές:

xara είπε...

αυτό είναι ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια...:-)

Καληνύχτα!

Δημήτρης είπε...

και εμένα Χαρά μου μου αρέσει πολύ ειδικά ένας στίχος...

καλημέεεραααα!!!

Ανώνυμος είπε...

Και εκεί που φαίνεται το τέλος... πάντα η ζωή αντέχει να ξεκινά από την αρχή... αυτή είναι η δύναμη της... η αντοχή της... η επιμονή της...

Δημήτρης είπε...

καταρχάς καλωσήρθες στον Φαίδωνα!

πολύ σωστό αυτό που λες!
συμφωνώ απόλυτα, υπό την προυπόθεση ότι δεν έχει κοπή το νήμα της...
γιατί αν κοπεί το νήμα τίποτα δεν υπάρχει πέραν από το χθές και το δεδομένο τέλος, για μένα...

καλημέρα!

Διάττων είπε...

Κι εγώ διέκρινα όχι ένα αλλά πολλούς στίχους "δυναμίτες" φίλε Δημήτρη...

Δημήτρης είπε...

φίλε Διάττων είναι παλιό αυτό το ποίημα (αν μου επιτρέπεται ο όρος...)

χαίρομαι πάρα πολύ για τους "δυναμίτες" μου...

θα θελα να μου πείς ποιους στίχους διέκρινες...

να ξέρεις πάντως πως το συγκεκριμένο με προβλημάτισε πάρα πολύ πριν το ανεβάσω, το βρίσκω κάπως και πιθανότατα να είναι επικίνδυνο, εσύ καταλαβαίνεις τι θέλω να πω...

καλό βράδυ να έχεις
και σε ευχαριστώ!

Chara Naoum είπε...

Καλησπέρα σου, Δημήτρη.
Μπράβο γι' αυτούς τους στίχους.
Μπράβο για τη δύναμη να λες: "μόνο η αγάπη μένει πίσω στη ζωή να δίνει δύναμη σε μια καρδιά να ανασαίνει".
Αυτό δείχνει ωριμότητα και μία ουσία βιωμάτων.
Εγώ χωρίς φόβους και περι-ορισμούς θα "ορίσω" τους στίχους σου αυτούς ποίημα γιατί είναι, καλέ μου.

"όλη η ζωή περνά στο χρόνο της στιγμής" μ' αυτό σ' αφήνω.

φιλιά

Δημήτρης είπε...

Καλημέρα Χαρά!!

Σε ευχαριστώ πολύ πολύ καλή μου!
με τιμούν αυτά που μου λες και τα κρατάω!!

φιλιά!

pandiony είπε...

κι έτσι θα μίνουμε στο τίποτα δλδ?
έτσι παθητική????!!

όλα έχουν συνέχια αν δεις..
κι είν το τελος στιγμή μιας αρχης