30.8.09

ήταν δεν ήταν 5 η ώρα

-γεια σου θείο!
-τι κάνς ωρέ Δημητράκη, μωρ συ μεγάλωσες
-και θέριεψες;
-τι μολαγάς πάλι;
-τίποτα λέω...
-τι φτιάνετε εκεί στην Αθήνα;
-καλά, πότε εδώ πότε εκεί, ξέρεις...
-καλά είναι
-ντάξει και εδώ καλά είστε, εμένα μου αρέσει η φύση, το τσιμέντο μου την σπάει αλλά για την δικιά σας τη φάση με βλέπω στη σύνταξη
-ω καλά μέχρι τότε Μήτσο...
-τι;
-με πονάν μωρέ τα χέρια μου
-νέος είσαι ρε θείε ακόμα
-βαστάω, έτσι λένε οι γιατροί, αλλά από γιατρούς τι περιμένς, όλο καλά καλά, λένε
-τέλος πάντων, πως τα πας με την υγεία σου;
-το καλό που σου θέλω Δημητράκη να πας να κουρευτείς
-γιατί ρε θείε;
-είναι καλύτερα έτσι!
-γιατί;
-έτσι πρέπει και να πας να τα κουρέψεις είπα.
-ξέρεις καμιά καλή που να τα κόβει καλά;
-α μπα, εδώ τίποτα
-α στην Αθήνα ξέρουν
-ε εκεί ξέρουν
-αν ξέρουν λέει
-ωστέ ξέρουν ε;
-α μη σε νοιάζει εσένα τίποτα, για πες τίποτ άλλο, πάντως στο λέω το μαλλί δε το κόβω!
-αυτό που σου λεώ εγώ θα κάνς, και άντε τώρα μη με νευριάζεις γέρο άνθρωπο
-καλά δε σε νευριάζω
-να πας να ανέβεις στην κορφή εκεί απέναντι, εγώ έχω να πάω κάτι χρόνια, εκεί τα χουμε τα κοπάδια
-και πως πας εκεί;
-με τα ποδάρια σου μωρέ, ντιπ παλικάρ έγινες, θα παρς τον δρόμο ίσα και θα σε βγάλει
-πόση ώρα να ναι;
-α δεν ξέρω από ώρες εγώ, να κοιτάξς να γυρίσεις πριν πέσει ο ήλιος πίσω από την Πυραμίδα;
-γιατί εμείς που ξέρουμε τι καταλάβαμε;
-τι ξέρετε σεις λες;
-από ώρα μπάρμπα...
-από ώρα ε; δεν ξέρω γω, πρωί έφευγα νύχτα γύριζα και όταν με κτύπαγε ντύπ στα μάτια ο ήλιος την έβγαζα στα πλατάνια
-ωραία είν τα πλατάνια!
-θέλουν νερό μωρέ γαμώτο και δω πρώτη φορά έχει να βρέξ δυό μήνες
-κληματολογικές αλλαγές θείε
-τι είπες;
-έτσι μας το λένε στο κουτί που σου χει βάλει η θειά εκεί απέναντι
-α αυτό, μου το ανοίγει και εγώ πάω και το κλείνω
-καλό το κάνεις θείο!
-με ζαλίζ μωρέ
-εμένα δε με ζαλίζει αλλά καμιά ώρα θα πάει να κάνει παρέα με τις γαρδένιες
-όι μωρέ μη την πετάξς
-βλέπω στο ίντερνετ θείο ότι γουστάρω
-οχ τώρα με ζαλίζεις εσύ, μη μου λες και δεν καταλαβαίνω
-καλά, την άλλη φορά θα σου δείξω και θα καταλάβεις
-α δε μου χρειάζεται σίγα
-καλά όπως θές
-α και συ αυτό να κάνς, ότι σου χρειάζεται μόνο
-λες ε;
-άκου με που σου λέω γω, κάτι ξέρω
-καλά τα λές εσύ
-ήλιο να χεις να βλέπεις καθαρά, ακούς; α και να πας να κόψεις το μαλλί, θα πάρω τηλέφωνο και θα μάθω...
-α το τηλέφωνο το μαθες ε;
-έλα δω τώρα, αντε πάρε κι αυτά και άντε στην ευχή του θεού παιδί μ, άντε τράβα τώρα!

6 +1 κραυγές:

Moody είπε...

Απλή αυταχρική ζωή...
Καμιαν ώρα θα παρω και γω τα βουνά γιατί πλεον η πόλη ,μου πήρε τον αέρα ,και στο μπαλκόνι βάζουμε μπουγάδα και δεν βλέπω τον ήλιο..

Δημήτρης είπε...

αυταρχική??? μήπως εννοείς αναρχική??
αναρχική ναι, δεν θα το έλεγα...
δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα... αυτοί οι άνθρωποι επειδή τους έχω ζήσει και για μερικές βδομάδες έχω κάνει κατά κάποιο τρόπο τη ζωή τους, δεν είναι δυνατόν να αρκεστούν μόνο σε ότι τους δίνει η γη... τεράστιο μέρος είναι και αυτό... αλλά για να την καλλιεργήσουν ή για να βοσκήσουν τα πρόβατά τους θέλουν τις επιδοτήσεις από το κράτος και εκεί μπαίνουν οι αρχές... επίσης είναι πολίτες αυτούς του κράτους δεν είναι αυτονομημένοι...
εδώ και οι Ζαπατίστας έχουν οργάνωση και αρχή...

Φίλε μου και μένα αυτή η κολοπόλη μου έχει πάρει και τον αέρα και τον ήλιο και πολλά ακόμα, την ψυχή μου ακόμα την προστατεύω... ελπίζω δλδ...
τα βουνά είναι μια καλή λύση... αν μπορείς να κάνεις αυτή τη ζωή... εγώ δεν θα μπορούσα με τίποτα αυτή τη στιγμή να πάρω τα βουνά να πάω να γίνω αγρότης...
στη σύνταξη μπορεί αλλά μέεεεεχρι τόοοτε...
ποιος ξέρει...

δεν είναι πάντως τόσο απλά τα πράγματα...

καλημέρα φίλε V!!!
(δεν ξέρω αν στο έχω πει... το αγαπημένο μου κόμικ είναι το V for Vendetta, τον πάω πολύ αυτόν τον ήρωα, κυρίως γιατί δεν είναι υπερήρωας...)

AlexMil είπε...

Οχι αναρχική ζωή,
αλλά απλή, διαφορετική, έξω από τη σύγχρονη τεχνολογία.

Φυσική ζωή, που δεν νομίζω να υπάρχει πια πουθενά στην χώρα μας.

Με μια μικρή ενστανσούλα. Ο παππούς μπορεί να ζει οικολογικά, αλλά η ψήφος, ψήφος ε;

Ωραίος διάλογος,

τα λέμε

ο ’’μικρός’’ πρίγκιπας είπε...

απλά αυτοί οι άνθρωποι είναι αληθινοί...
και ξέρουν πάντα να τα βγάζουν εις πέρας με όποια μέσα και αν διαθέτουν.έστω και αν είναι λίγα.

Δημήτρης είπε...

@AlexMil
αν υπήρχε ο συγκεκριμένος παππούς πιθανόν να ήξερα αν η ψήφος, ψήφος...

πάντως γενικότερα η ψήφος ψήφος... γιατί μπορεί να ζουν οικολογικά αλλά δεν ξέρουν τι είναι η οικολογία...
εκείνη ξέρουν αριστερά και δεξιά, έχουν περάσει φασίστες και φασίστες από πάνω τους όπως και πολλά κονσερβοκούτια έχουν κόβει το λαιμό τους...

ευχαριστώ...

τα λέμε

Δημήτρης είπε...

μικρέ πρίγκιπα συμφωνώ μαζί σου.