23.9.09

από την ταράτσα με αγάπη...

μερικές σταγόνες έκαψαν το πρόσωπο για λίγο στο πέρασμά τους
στρίβωντας στον δρόμο με τα λιοντάρια ο άνεμος έκοψε και το πράσινο φανάρι άναψε
δεν ξέρω γιατί,
αλλά μάλλον το ανάποδα του δρόμου θα είναι το σημείο κατατεθέν του βαδίσματός μου σε αυτή την ταράτσα...
ένας κήπος με λουλούδια και οι πλέον γνωστές άγνωστες προφορές να καλύπτουν τους γρήγορους κτύπους της καρδιάς μου καθώς το ρολόι μου έδειχνε 9 το πρωί

αύριο θα είναι μια άλλη μέρα
καλύτερη, χειρότερη... αξίζει να τη ζήσεις πάντως...
και κάθε γιατί τότε να ρίχνει νερό στο μύλο του τίποτα, ενός τίποτα που μόνο το τέλος μπορεί να φέρει
μου το χε πει πολλές φορές...



καληνύχτα από τον 7ο όροφο μιας αρχής

8 +1 κραυγές:

xara είπε...

ΔΗΜΗΤΡΗ ΘΑ ΒΑΛΩ ΤΑ ΚΛΑΜΜΑΤΑ.
ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ.-
ΘΑ ΒΑΛΩ ΤΑ ΚΛΑΜΜΑΤΑ ΡΕ..

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

Καλημέρα
Το σίγουρο είναι ότι το αύριο θα είναι μια δαφορετική ημέρα. Εγώ νομίζω ότι θα είναι καλύτερη. Ψάξε εκεί και θα βρεις πυρήνα ομορφιάς, θα βρεις και άλλους που έχουν στην ταράτσα τους κήπο!
Σου εύχομαι να είναι καλή η αρχή και θα είναι!

Διάττων είπε...

Καλό μεσημέρι στο φίλο μου. Θα ήθελα να μου έστελνες όποτε μπορούσες ένα mail για να μάθω νέα σου... Έχει μείνει σε εκκρεμότητα ότι θα έφευγες...

green princess είπε...

γεια σου Δημήτρη !
το κείμενο σου,για άλλη μια φορά ...τα σπάει !!!

Σίγουρα το αύριο είναι μια διαφορετική μέρα...είναι αυτό που λέγαμε τις προάλλες (τελικά δεν με νοιαζεί και πολύ να μάθω τι μου επιφυλάσσει το αύριο,με ευχαριστεί που θα χω κοντά μου τους ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ)

Ας ζήσουμε το σήμερα σαν να ναι η τελευταία μέρα της ζωής μας !|!

Δημήτρης είπε...

αχχχ Χαρά μου...

Δημήτρης είπε...

καλησπέρα φίλε Νίκο!!!

Σε ευχαριστώ πολύ και βαθειά!
υπάρχουν υπάρχουν πολλοί...
σε ταράτσες...

:-))

καλό βράδυ!!!

Δημήτρης είπε...

Φίλε Διάττων θα έχεις γράμμα...

εδώ είμαι...

καλό απόγευμα!!!

Δημήτρης είπε...

Γεια σου Έλενα!!!

σε ευχαριστώ πολύ πολύ!

ναι είναι ακριβώς αυτό που λέγαμε... περίπου...χαχα

καλό βράδυυυυ!!