30.9.09

Burley

Βρέχει στον δρόμο των κοιτώνων του ονείρου
κι οι ταράτσες πλημμύρησαν με ζευγάρια βλέμματα
εκεί στα τζάμια να στέλνουν σε ακτίνες απείρου
πυρήνες φωτιάς κάθε ψυχής να κάψουν τα πλέγματα

Απόψε σε κάθε σταγόνα στον τοίχο ένα άλφα κι ένα χι
τραμπάλα θα κάνει πάνω σε ελπίδες για λίγο οξυγόνο
κάθε σιωπή και μια κραυγή κατάφασης στο θέλω ζωή
πριν λήξει η γραμμή θανάτου να προλάβουν τον χρόνο

Τώρα που στάζει η γή και τα πέλματα βυθίζονται
ο ουρανός χύνεται πάνω σε χαρτιά σαν μελάνι
μπλε για σένα ψυχή μου που όλα σου κρύβονται
σε χαιρετούν φεύγουν και αφήνονται σαν πλάνη





{πτήσεις από εδώ κι από κει...

αφιερωμένο στους μπλε τοίχους σου
στη συγκίνηση των νοημάτων σου
για την κάθε φορά που
ήρθε, είναι εδώ και θα ρθει!}

17 +1 κραυγές:

Διάττων είπε...

Σαφώς και υπάρχει διαφορά από παλιότερες αντίστοιχες αναρτήσεις στους "προβληματισμούς"...

Καλή σου νύχτα φίλε Δημήτρη...

Δημήτρης είπε...

μάλιστα

συν πλην
θα μου πει βέβαια έχει σημασία?

καληνύχτα φίλε Διάττων.

kioy είπε...

Πολύ όμορφος ο λόγος σου γεμάτος εικόνες... Αλλά τι λέω; Το γνωρίζεις ήδη...

"Τον χρόνο τον προλαβαίνει όποιος τον έχασε μόνο..."

Δημήτρης είπε...

σε ευχαριστώ kioy!

και όποιος επίσης τον νοιώθει να περνάει γρήγορα...

καλημέρα!

enfant raté είπε...

Τι όμορφο!

Να ξαναπώ πόσο μου αρέσει που κάνεις μαθηματικές αντιστοιχίσεις;

Ειδικά αυτό το "στάζει η γη και τα πέλματα βυθίζονται" (αδειάζει η ύλη - ρουφάει την ύλη)...δεν έχω λόγια.

Καλημέρα, καλό μήνα.

Διάττων είπε...

Ξαναγύρισα κι είδα κι άλλα σχόλια. Δε θα τα χαρακτήριζα απλά θετικά, αλλά κυρίως εύστοχα!

Καλό μεσημέρι Δημήτρη...

xara είπε...

έχω χάσει τα λόγια μου κι έχω βρει τον εαυτό μου σε κάθε στίχο.. όχι μόνο το θεωρώ ένα καταπληκτικό κείμενο, αλλά το αισθάνομαι πάρα πολύ έντονα μέσα μου..
δεν κάνω θετικά σχόλια για να σε "καλοκαρδίσω", το πιστεύω από τα βάθη της ψυχής μου και το λέω.. δεν ξέρω να κρίνω λογοτεχνία, ξέρω μονάχα τι αισθάνομαι όταν διαάζω αυτά που γράφεις..

speechless..:O

Καλή σου μέρα Δημήτρη μου!!!!:-) <3

Δημήτρης είπε...

παιδί σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!

με τιμάς!

μου αρέσει πολύ η οπτική που έδωσες στον συγκεκριμένο στίχο...

καλησπέρα!! και καλό μήνα!!

Δημήτρης είπε...

γειά σου Διάττων!

καλό βράδυ να έχεις!

Δημήτρης είπε...

Χαρά μου!!!

αχχχ τι να πω... ευτυχίααααα!!!!


φιλι!!

καληνύχταααα!!!

:-DDD

<3 <3

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

Όλα ένα ΑΧ δεν είναι τελικά; αχ γιατί να μην κάνω αυτό, αχ και να ήμουν εκεί...
Μπλέ λοιπόν στην ψυχή που σαν θάλασσα μοιάζει, άλλες φορές γαλήνια και άλλες φορές όλο αντάρα κα τρικυμίες είναι!

pandiony είπε...

Τζίμη, την πρωτη φορά το ζω κι εξαυλώνομαι
την δευτερη ειναι σαν να το εχω ζήσει χιλιάδες φορες
την τριτη οι τρύχες μου σηκώνονται σα να τις περπατάν αυτες οι στέλες του ουρανού μελάνι..
μαύρο..
σου στέλνω λίγο κόκκινο, έτσι για χάρη της αναρχίας

φιλια

pandiony είπε...

οι στάλες ηθλα να πω

Δημήτρης είπε...

Νίκο ντάξει όχι και οοοολα...

εκτός αν είναι κανείς αχάριστος τελείως...

μου άρεσε αυτό πολύ που είπες!!! ψυχή--> θάλασσα!!
έχεις απόλυτο δίκιο!

να σαι καλά!!

καλό απόγευμα!!

Δημήτρης είπε...

Διάαααααα με σκλαβώνεις!! χαχα!

έβαψα του τοίχους κόκκινους!!!
ένα μάτι με βλέπει από το τζάμι και μαι ακτίνα λέιζερ σημαδεύει την έδρα του λόγου μου!
ΙRA ΗΡΑ ΗΡΑΑΑΑΑ
χαχαχα!

φιλια όμορφη!

Δημήτρης είπε...

στα στα στα συννεφαααα!!!

Δημήτρης είπε...

: