17.9.09

la vie est belle

κλείνει τα μάτια και αρχίζει χορό
κόβει γωνίες
σε κάθε άφεση οξυγόνου λιώνει γκρίζα βλέμματα μισά
ανοίγει παράθυρα με κάθε σπάσιμο του λαιμού στον άνεμο
σπάει καθρέφτες
χαράσει πορεία δρόμων ενέχυρων στα στοιχεία της φύσης του
συμβόλαια ζωής ως το θάνατο

κραυγές να του γδέρνουν τα τύμπανα "La vie est belle"

τα βουνά είναι στα πόδια του
οι κορυφές θάλασσες να τις πιεί

πτώση?
μια ανάποδη άνοδος είναι
και η άνοδος ανάποδη πτώση



{... Σίγμα για σένα δώρο
λόγω της ημέρααααςςςς...
}

7 +1 κραυγές:

xara είπε...

το τέλος του κειμένου είναι ΤΕΛΕΙΟ! Όλαααααα τα λεφτάαααααααα!!!
:DDDDDDD

Καληνύχτα Δημήτρη μου!:***

Διάττων είπε...

"πτώση?
μια ανάποδη άνοδος είναι
και η άνοδος ανάποδη πτώση"

Εδώ Δημήτρη θα συμφωνήσω με τη Χαρά. Να προσθέσω λοιπόν και την ανατρεπτική διάθεση στα όσα θετικά χαρακηριστικά σου έχω επισημάνει μέχρι τώρα.

Στο έχω ξαναπεί. Χαίρομαι...

Δημήτρης είπε...

Χαρά μου...
χαίρομαι χαίρομαι χαίρομαι!!!!

φιλιάαααα!!!!

Καλημέρααα!!!

Δημήτρης είπε...

Φίλε μου Διαττων, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!

χαίρομαι που χαίρεσαι :-)!!

enfant raté είπε...

Η αντίληψη του κόσμου αλλάζει αν του αλλάξεις το πρόσημο.

Για κάτι τέτοια μου αρέσει η μαθηματική σκέψη. :ο)

enfant raté είπε...

Να προσθέσω: για την αφοπλιστική λιτότητά της.

e.r.

Δημήτρης είπε...

συμφωνώ απόλυτα!!
και εγώ την λατρεύω την μαθηματική σκέψη γι αυτό αν και πολύ συναισθηαμτικός είμαι και πολλές φορές απίστευτα ορθολογιστής... (με βάση τη δική μου ορθή λογική... βεβαίως βεβαίως... και κάπου εδώ έρχεται η σχετικότητα και των προσήμων ακόμα...)


ναι πολύ λιτή και σοφή...
εκνευριστικά λακωνική πολλές φορές, τις περισσότερες ή σχεδόν όλες δηλαδή...

καλως ήρθες enfant rate...