29.9.09

grey cloudy

το φως είναι αναμένο μέρες τώρα
οι κουρτινές ανοιγοκλείνουν μόνες
και το παράθυρο δε λέει να κλείσει
σκιές δεν καλύπτουν τους τοίχους
και η ησυχία ακούγεται πιο βάναυση από ποτέ





{πες μου
πως
που
ποτε
γιατι

θέλω φραπέ! να το σημειώσεις στα στερητικά ως νούμερο 1}

4 +1 κραυγές:

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

Καλημέρα,
Χθες βράδυ, αν και δεν έχω απαντήσει ακόμα στο σχόλιο σου, κοίταζα τον counter, στους επισκέπτες του blog (μου) και έκανα κλικ πάνω του. Όταν το κάνεις αυτό σου δείχνει από που είνα οι επισκέπτες. Δεν φαντάζεσαι τι χαρά πήρα όταν είδα το στίγμα σου να αναβοσβήνει ( ήμουν σίγουρα ότι ήσουν εσύ από εκεί ! Έμοιαζε σαν παλμός καρδιάς, τακ, τακ, τακ σαν ένα ίχνος από radar που βρήκε κάτι.
Να είσαι καλά, και φτιάξε περιβάλλον να θυμίζει Ελλάδα ρε συ! Σίγουρα θα βρεις στέκι για φραπεδιά!

Δημήτρης είπε...

Καλησπέρα Νίκο!!!

και εγώ παίρνω μεγάλη χαρά όταν όταν σε βλέπω στους επισκέπτες! κάτω στον δικό μου counter!

ντύνω τον ουρανό με ήλιο εγώ και όλα καλά!!!χαχα!

Λες να βρω?
εδώ δεν πουλάνε τον nescafe όπως στην Ελλάδα, ή τουλάχιστον δεν το έχω ανακαλύψει ακόμα... βέβαια έχει τέλειο τσάι εδώ... αλλά ο ελληνικός φραπές αναντικατάστατος...χαχα!

Διάττων είπε...

η ησυχία ακούγεται πιο βάναυση από ποτέ...

Ανεβαίνεις κλίμακες φίλε μου...

Δημήτρης είπε...

:-)

καλό απόγευμα φίλε Διάττων!