28.10.09

towers με "flames"

μια κραυγή που μου τρυπάει τα τύμπανα, πετάγομαι έξω από το δωμάτιο ίσα που έχω ρίξει κάτι πάνω μου τα παπούτσια μου στο χέρι
fuck το κέρατό μου
ο Όσκαρ πάει αργά αργά
cool Dimitris the tower in on fire don't worry...
Σωστά τι άλλο να σου τύχει και σένα σήμερα...

Α όχι,
όχι δεν μου χαλάει κανείς την ευτυχία μου!!! Το χάδη είναι χάδη και να πριν λίγο το είδα να περνάει μέσα από τις σταγόνες του παράθυρου...
αχ τι ωραία έχουμε και φωτιά να ζεσταθούμε!
Μπύρες θα φέρει κανείς;
μία ώρα τα μάτια καρφωμένα να περιμένουν τη φωτιά..
τίποτα ποτε δεν ήρθε και ούτε θα 'ρθει...





{κανόνας χ
τα τσιγάρα μακριά από τον μεγάλο αδελφό
όχι δεν το πειράζω το σύστημα μεγάλε
να πάς έξω που έχει και ατμόσφαιρα να γουστάρεις...}

5 +1 κραυγές:

Νικόλας K. είπε...

Τι πάθατε ρε συ; καήκατε; Όλα καλά τελικά ή κατάλαβα λάθος; κάτι μύρισε εδώ πέρα!

Δημήτρης είπε...

δεν ήταν στο δικό μας διαμμέρισμα...
όλα καλά... απλά μας την έσπασε η όλη φάση...
τέλος καλό όλα καλά... δεν έπαθε κανείς τίποτα...

pandiony είπε...

ωωωω ρε μούτροοο, ωραίες στιγμές χαρακτηκές...
όλα καλά τωρα
σε φιλώ

Δημήτρης είπε...

καλημέρα όμορφη!!!!

γαμώ τις στιγμές!

μια χαρά όλα!!

και εγώ ρε σε φιλώ!

pandiony είπε...

;)
φιλια τζιμή , πάω