9.10.09

QC

πες μου έσπασε ο δείκτης;
είσαι ακόμα μπροστά στο υπερκαινοφανές σου και κοιτάς;
πίνεις ματιές και αηδειάζεις με την ειλικρίνεια των ακροδάχτυλών σου;

κάπου μέσα τους είσαι
κάπου ανάμεσα σε κείνες και στα ανάδελφα δάκρυά τους
αρνήσεις κραυγάζεις
δεν είσαι εσύ, δεν είσαι εκεί
σκίζεσαι, γωνίες σε καταπίνουν κάθε που μπαίνεις στη θέση των θηρίων και των θεών
μόνο εσύ το ξέρεις το οξυγόνο είναι εκεί κάτω από το ανοιχτό σου παράθυρο
είναι εκεί που οι ματιές συναντούν την επόμενη μέρα





τα μαντήλια κάηκαν οικτρά
τα χέρια έφυγαν από τους ώμους

προλαβαίνεις τα τζάμια αρχίζουν και σπάνε σε μία σκέψη


{κρίμα
τελείωσαν όλα}

8 +1 κραυγές:

xara είπε...

ανευ τελους
ανευ αρχής
;-Ρ

η τελευταία πρόταση και η φράση μ'εσα στις αγκύλες τράνταξε κυριολεκτικά το σώμα και το μυαλό μου..

έλα να βλέπω χαμόγελοοοοο:-))))

<3 καληνύχτα!!!!

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

Κάθε "κρίμα" κρύβει θλίψη, ένα γιατί, ίσως ποτισμένο με απόγνωση αλλά ίσως μερικές φορές να πρέπει να γίνει έτσι!
Μετά από κάθε κρίμα γίνεται μια νέα αρχη, νέοι ορίζοντες...
Τα μαύρα μαντήλια πρέπει να καίγονται με την αφθονία του οξυγόνου.
Καλό βράδυ, ας προσπαθήσεις να είναι!
Υ.Γ. Ζέστη ρε φίλε στην Αθήνα, δεν λεει να μας αφήσει να ηρεμήσουμε το μεσημέρι. Δεν λέω καλός ο ήλιος αλλά τόσο πολύ; Είναι φανερό ότι έχουμε μεταστροφή στο κλίμα αλλά με τέτοια ζέστη τέτοια εποχή γεμίζει υδρατμούς η ατμόσφαιρα και θα σκάσουν ξαφνικά κάτι τρελές βροχές ή και χιόνια στα ορεινά.
( Ανταπόκριση σου έκανα από εδω!)

Διάττων είπε...

αρνήσεις κραυγάζεις...
γωνίες σε καταπίνουν...
στη θέση των θηρίων και των θεών (πω πω, τι έντονη παρουσία του Θ είναι αυτή)...
τα μαντήλια κάηκαν οικτρά...
τα τζάμια αρχίζουν και σπάνε σε μία σκέψη...

Τα σημάδια που σου 'λεγα Δημήτρη... Καλό σου βράδυ...

Δημήτρης είπε...

τραντάχτηκες ε?
και ήταν μόνο μία τραγική ειρωνεία

:-)))))))))))))))))))))))))))))))

άνευ sorrow
όταν τα μέτια συναντιόνται έστω και από φωτογραφίες, που μένουν εκεί όχι μόνο για το χθές αλλά και για τα ραντεβού του αύριο...

καληνύχτα άπειρο!
(είναι που έχεις κάτι κοινό με το άπειρο...)

καληνύχτα Χαράαααα μουυυυ!!!!

Δημήτρης είπε...

:-)

that's only shadows on walls and mirrors of a partly lonely soul...

Νικόλα τα βράδυα μου όταν νοιώθω αυτά που βγαίνουν πίσω από τις λέξεις σου γίνονται ανάλαφρα και όμορφα!
Σ' ευχαριστώ βαθειά!

Υ.Γ. φίλε μου εδώ κρύο και ζόφος
αχ μου στέλνεις λίγο ήλιο???
και εγώ να σου στείλω λίγα σύννεφα να έρθουμε κι οι δυο στα ίσα μας?χαχα
αυτοή τη στιγμή η θερμοκρασία αγκίζει τους 9 βαθμούς σε επίπεδο εδάφους, στον έβδομο όροφο της ταράτσας μου το θερμόμετρο δείχνει 5... τα σύννεφα είναι γκρί cloudy... η υγρασία υψηλή και τα κέφια σε ισορροπία, οι κόρες ξερένονται και τα βλέφαρα πέφτουν ηδονικά!

μια καληνύχτα!

Δημήτρης είπε...

:-)


καλό βράδυ επίσης φίλε Διάττων!

Ανώνυμος είπε...

Δημήτρη μου,
υπέροχες οι λέξεις σου.
Κάθε που έρχομαι εδώ ο πήχυς ανεβαίνει.
Τα φιλιά μου

Δημήτρης είπε...

σε ευχαριστώ Τόνια!

και τα δικά μου!