16.10.09

(K)nife

κι όμως δυο ακτίνες δυο ψηφία σε ένα χαρτί και μερικά καλοδουλεμένα μπασα γέννησαν μια υπέροχη μέρα


πάνω σε δυο ρόδες! κόντρα κι ανάποδα...




{τι όμορφος αριθμός που ήταν σήμερα το 12 στο ρολόι μου;}

7 +1 κραυγές:

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

Ξέρεις κάποιοι λένε: 12 η ώρα, είναι η ώρα των τρελών ή αυτών με μεγάλη ευφυΐα!
Υ.Γ. Μερικές φορές οι αναρτήσεις είναι αποτέλεσμα προσωπικών εμπειριών και υπάρχει ένας κώδικας επικοινωνίας ανάμεσα σε αυτόν που γράφει και σε εκείνον που αναφέρεται η ανάρτηση.
Με μπλέκεις το ομολογώ! Αλλά ψάχνω και σκέφτομαι τι θα μπορούσε να εννοείς κάποιες φορές!!!
Καλό βράδυ Δημήτρη

Δημήτρης είπε...

ώστε έτσι λένε...
κοίτα μεγάλη ευφυία δεν ξέρω αν είμαι θα το δείξει η προσωπική μου ιστορία και η απόδειξη στο τέλος...
μια δόση (ή και περισσότερες...) δημιουργίκης τρέλας πάντως μπορώ να πω ότι την έχω...

Υ.Γ./ η συγκεκριμένη ανάρτηση δεν αναφέρεται σε κανένα φυσικό πρόσωπο... θα μπορουσε να είναι κομμάτι από το ημερολόγιό μου...
ξέρω ότι έτσι όπως γράφω μπερδεύω τους αναγνώστες, μπορεί να καταλάβουν πολύ διαφορετικά πράγματα από αυτά που εγώ είχα στο μυαλό μου ότνα έγραφα... αλλά πίστεψέ με αυτό είναι που μετράει...
αυτό που λείπει από τη σκέψη μας είανι η απλότητα...
δύο ρόδες--> μια βόλτα με ένα ποδήλατο...
δύο ακτίνες--> λίγο φώς από τον ήλιο που βγήκε σήμερα εδώ...
δυο ψηφία σε ένα χαρτί-->ένας βαθμός διαγωνίσματος
μερικά καλοδουλεμένα μπάσα--> ο Roger Waters και το μπάσο του στο mp3 μου...

κόντρα κι αναποδα--> η φάση μου έτσι όπως το βλέπουν κάποιοι...

απλά... απλά...

μου δίνει όμως μεγάλη ευτυχία και χαρά φίλε μου Νίκο το ότι υπάρχουν άνθρωποι που πραγματικά ενδοαφέρονται να καταλάβουν το τι θέλω να πω...

σου έυχομαι ολόψυχα να έχεις ένα υπέροχο βράδυ!!!

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

Καλημέρα,
Πάντα θαυμαζω τους ανθρώπους που σκέφτονται σύνθετα και ασχολούνται με πολλά πράγματα...Ένας είσαι εσύ.
Πάντα σκέφτομαι ότι διαβάζω, τα βλέω σαν γρύφους που όταν τους λύσεις έχεις μια ικανοποίηση!
Έλαβα τον κώδικα, τις επόμενες φορές θα είναι πιο εύκολο, μάλλον, για μένα!

Δημήτρης είπε...

τιμή μου μεγάλη!

εγώ πιάνω τον εαυτό μου πολλές φορές να θαυμάζω αυτά που δεν μπορώ να έχω εύκολα...
και ένα από αυτά είναι η απλή σκέψη...

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

Καλημέρα Δημήτρη!
"Οι προβληματισμοί λύνονται με προβληματισμούς"
Η αυλαία έπεσε; Φτου και μαθαίναμε πράγματα ρε γαμώτο από εκεί!!!
Να είσαι καλά. Στο μέλλον κάπως αλλιώς με κάποιον τρόπο θα μάθουμε ξανά από εκεί ή από κάποιο άλλο παράθυρο γνώσης. Πάντως εγώ σε ευχαριστώ για αυτά που έμαθα από εκεί!

Δημήτρης είπε...

Φίλε Νίκο οι προβληματισμοίο δεν είναι κάτι απλό για μένα... ξεκίνησαν ως μια προσωπική μου αντίδραση σε μια πόρτα που έφαγα και εξελίχθηκαν σε ένα σημαντικό κεφάλαιο της ζωής μου, νομίζω πως κάτι μικρό προσέφερα κι εγώ μέσα από εκεί... οι προβληματισμοί δεν γκρεμίστηκαν και ούτε θα γκρεμιστούν θα είναι πάντρα εκεί όσο υπάρχει διαδίκτυο ως μια πηγή προβληματισμού...
οι προβληματισμοί απλά έριξαν την αυλαία τους γιατί ο δημιουργός τους δεν έχει τον χρόνο αυτή την περίοδο να ασχοληθεί σοβαρά μαζί τους... και επειδή αρνούμαι να ασχολούμαι με κάτι που θεωρώ πολύ σημαντικό στο πόδι προτίμησα να τους κλείσω μέχρι νεοτέρας...
μη τους βγάλεις από το blogroll σου μπορεί κάποια στιγμή να ξαναανοίξουν...

Καλημέρα Νϊκο και εσύ να είσαι πάντα καλά!!! Σε ευχαριστώ για όλα!!

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

Φυσικά και δεν θα τους αφαιρούσα! Διαβάζω πράγματα από εκεί πάνω από μια φορές.
Οκ τότε καλά κάνεις και σταματάς-διακόπτεις...