31.10.09

5 και σήμερα

έλα να χορέψουμε
τα βήματα θα στα δείξω εγω
όσα κάνω εγώ μέσα τόσα και περισσότερα εσύ έξω
και όταν εσύ θα μπαίνεις εγώ εκεί να σε χειροκροτώ μέχρι δακρύων

όταν εσύ θα πέφτεις στη σκηνή
και κάθε που παρασύρεσαι σε βήματα όλο και πιο βαθειά
ένα χέρι θα σε κρατάει
τα βήματα μη τα πάρεις ως αλήθεια
αυτός ο χορός είναι ένα όνειρο

δεν έχει τέλος κι αν έχει πάντα αρχή θα είναι
κάθε βήμα σε αυτόν τον χορό δεν θα γίνεται ποτέ για δεύτερη φορά
μη ξεχνάς η άφεση είναι η σκέψη που κάνει το αίμα να κυλά στις φλέβες



οι ώμοι πάντα δίπλα ο ένας στον άλλον ποτέ πίσω ή μπροστά
αλλιώς χορός δεν είναι

αυτός ο χορός είναι αναρχικός
είναι θεός και ποίηση
ανευ αρχής και άνευ τέλους


5 +1 κραυγές:

xara είπε...

αχ το λατρεύω αυτό το τραγούδι!! <3 :-)

κι όντως κανένα βήμα δεν γίνεται δύο φορές!.. ανευ αρχής, ανευ τέλους. έτσιιιι ;-Ρ

καληνύχτα Δημήτρη μου!!:-*****

Νικόλας K. είπε...

Βήματα δίπλα δίπλα, όχι ο ένας στην σκιά του άλλου
Ο ένας είναι για τον άλλο και αντιστρόφως
Ο ένας δεν πρέπει να βάλει τον άλλον σε γυάλα,
Η Κατανόηση στην ανεξάρτητη προσωπικότητα του άλλου,
αλλά και η άφεση κάνουν θαύματα στον χορό!
Στο χορό του ονείρου…
Καλημέρα Δημήτρη

Δημήτρης είπε...

Καλημέρα Χαρά μου!!!!

και εγώ το λατρεύω αυτό το κομμάτι...

Δημήτρης είπε...

συμφωνώ Νίκο...

Καλημέρααα!!!

green princess είπε...

"τα βήματα μη τα πάρεις ως αλήθεια
αυτός ο χορός είναι ένα όνειρο"...
πόσες φορές ονειρευτήκαμε έναν χορό;
Έναν χορό με κάποιον που αγαπάμε...
πόσες;;;;;;
ας αρκεστούμε στα όνειρα ... εκεί ξέρουμε και τα βήματα του χορού !
(γτ στην πραγματικότητα μπερδευονται τα πόδια μας) :-/