13.10.09

αλφα (στερητικό)




"
-είσαι θυμωμένη μαζί τους;
-δεν αξίζει να θυμώνεις με τους ανθρώπους...
-σου λείπουν;
-όχι, είμαι ελεύθερη"

4 +1 κραυγές:

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

Ναι είναι ελευθερία να μπορείς να μην θυμώνεις! Να μπορείς να τους "γράφεις", να χαμογελάς για να τους την σπας!
Υ.Γ.1/ Όλα είναι σύμφωνα με την πρόβλεψη. Οι συνάδελφοι μου στην Ε.Μ.Υ. ,έπεσαν μέσα, τα δορυφορικά δεδομένα αξιοποιήθηκαν σωστά και το μοντέλο ( το μαθηματικό εννοώ :-)) λειτούργησε πέρα απο τις προσδοκίες των δημιουργών του.
Αντε να δούμε και καμία άσπρη μέρα!
Υ.Γ.2/ Το αγαπημένο μου χειμερινό άθλημα είνα το snowboαrd (παρά την ηλικία μου)!
Καλημέρα Δημήτρη

Δημήτρης είπε...

Φίλε Νίκο και εγώ αυτό πιστεύω!! όχι απλά ελευθερία, η απόλυτη ελευθερία... αλλά επειδή είμαστε άνθρωποι και όχι θεοί γι αυτό μάλλον είμαστε καταδικασμένοι έστω και ενδόμυχα να μην γίνουμε ποτέ ελεύθεροι... όλα στο μυαλό μας βρίσκονται!

Υ.Γ.1/ μου αρέσουν πολύ τα ιδιότυπα υστερόγραφά μας
Υ.Γ.2/τα μοντέλα (τα μαθηματικά, γιατί τα άλλα γυναίκες γαρ... άντε να τα βγάλεις πέρα...) υπάρχουν μάλλον για να κάνουν τη ζωή αμς πιο εύκολη από την άλλη λίγο να σου ξεφύγουν την κάνουν χειρότερη από ότι ήταν... από μετεωρολογία δεν ξέρω και πολλά... ότι έμαθα από έναν παλιό μου συμμαθητή ο οποίος ήταν πορωμένος με το άθλημα και είχε μάλιστα στήσει και στο σπίτι του μετεωρολογικό σταθμό, όχι δυστυχώς δεν αποφάσισε να γίνει φυσικός... προτίμησε τα οικονομικά... (οι λόγοι ευνόητοι...)
αλλά για να το λες εσύ μάλλον θα την δείτε την άσπρη μέρα... εδώ πήγε στους 14... άνοδος... και ο ουρανός βαθειά γκρίζος , δεν ξέρω ποιητικά τώρα αυτός ο ουρανός μου θυμίζει άνθρωπο πριν εκραγεί από τον θυμό του...
Υ.Γ.3/είχα προσπαθήσει μια φορά να κάνω snowboard... χωρίς δάσκαλο... για κανα 5λεπτο πηγαινά καλά μετά έφαγα μια τούμπα και δεν ήξερα πως να συκωθώ, εν τέλει το έβγαλα και σηκώθηκα και πήγα να πάρω τα σκι που τα ξέρω κάπως και με ξέρουν...
βασικά και σκι δεν ξέρω να κάνω πολύ καλά... έχω ένα θέμα με το φρενάρισμα... αλλά ντάξει... από το snowboard καλύτερα... μ'αρέσει όμως να το βλέπω... και skate ποτέ δεν ήμουν καλός απλά πήγαινα... θαυμάζω όμως όσους μπορούν και κάνουν καλά μιας και εγώ δεν μπορώ... πάντως κι αυτό μάλλον θέμα προπόνησης είναι...
τα plates σ' αρέσουν, έχουν πλάκα τρως θεαμτικες σαβούρες...χαχα!
Υ.Γ.4/δεν μου βγαίνει μια απόδειξη στα μαθηματικά και τα χω πάρει... αν δεν την λύσω μέχρι αύριο το πρωί να μη με λένε Δημήτρη! :-/

καληνύχτα Νίκο!!!!

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

Ακριβώς!
¨Ολα στο μυαλό μας είναι!
Και εμένα μου αρέσουν τα υστερόγραφα...
Κοίτα όλα είναι θέμα προσπάθειας, επιμονής, υπομονής. Τα ξέρεις...
Η άσκηση θα βγει σιγουρα.
Υ.Γ. ¨Οταν ήμουν μαθητής στην Α Λυκείου ( το αγαπημένο μου μάθημα η Γεωμετρία) μου λεει ο μαθηματικός μου : Νίκο αυτή την άσκηση δεν πρόκειται να την λύσεις. Μου δείχνει μια άσκηση ευκλείδιας Γεωμτρίας του τάγματος των Ισουητών. Τι ήταν και μου το είπε! Τα πήρα στο κρανίο από εγωισμό. Κάθησα, το θυμαμαι καλά, 14 ώρες, ξημέρωσα πάνω στο γαφείο. Του την πάω την άλλη μέρα! ΑΠό τοτε είχα 20 στο τρίμηνο, και δεν έγρψα αλλη φορά δαγώνισμα. Αυτο για την επιμονή που λέγαμε.
:-) Χα ! κυριε καθηγητά!

xara είπε...

Καλησπέρα Δημήτρη μου!! τι κάνεις?

Αχ...έχω παρόμοιες σκέψεις τον τελευταίο καιρό.. αισθάνομαιπαράξενα, αλλά δεν έχω βρει ακόμη τον χρόνο να το επεξεργαστώ..πώς χαίρομαι που είναι σαν να το μοιράστηκα μαζί σου, ακόμη κι αν δεν είχα τη δυνατότητα να το διατυπώσω..

αυτά είναι ρε..

πάντως, όπως και να έχει, εμένα μου λέιπεις!!

Μεγάλη αγκαλιά και γλυκιά καληνύχτα!!!:-)