3.10.09

16-



πριν 16 χρόνια σαν σήμερα... έφυγε νωρίς το φως

8 +1 κραυγές:

enfant raté είπε...

Είδα πριν λίγο καιρό αργά το βράδυ ένα αφιέρωμα στην τριπλέτα Γώγου - Σιδηρόπουλος - Άσιμος. Ήταν από τις σπάνιες περιπτώσεις που ξενύχτησα για να δω τηλεόραση και μετά για να διαβάσω πάλι το Τρία Κλικ Αριστερά.
Συνήθως -και αυτή τη φορά βεβαίως βεβαίως- κολλάω στο "Εμένα οι φίλοι μου είναι μαύρα πουλιά". Εντάξει, το ξέρω ότι έχει γίνει κλισέ, αλλά δεν μπορώ με τίποτα να το ξεπεράσω αυτό το ποίημα.

Η Κατερίνα είναι όψιμη αγάπη μου. Σιδηρόπουλο δεν ακούω πια. Και από τον Άσιμο έχω μια αθεράπευτη εμμονή με τη Λίνα.

Κόλλησε το μάτι μου στο κόκκινο πι και το ς στην λεζάντα σου.
πς - σαν κόκκινο υστερόγραφο.
Να είναι η βραδινή παράκρουση;


Καλό ξημέρωμα.

Δημήτρης είπε...

και εγώ το είδα αυτό το αφιέρωμα των προαταγωνιστών! εξαιρετικό!!! οι άγιοι των Εξαρχίων!

ναι είναι κλισέ πλέον αλλά είναι ανατριχιαστικό ποίημα!

Την Κατερίνα Γώγου την ήξερα μέσα από τις ταινίες της Φίνος... ήμουν στην 3η γυμνασίου ήταν μεσημέρι και επέστρεφα σπίτι μου με έναν φίλο μου με ένα ταξί, ο ταξιτζής έβαλε ένα CD η μουσική ήταν η πρώτη που μου έκανε εντύπωση μετά άκουσα την Κατερίνα να διαβάζει στίχους της, την φωνή αυτή κάπου την ήξερα, τον ρώτησα αν είναι εκείνη και εκείνος ενθουσιαστηκε, άρχισε να μου λέει για κείνη, όταν γύρισα σπίτι μπήκα και έψαξα μαγεύτικα από την απλότητα και την ωμή ειλικρίνια των στίχων της! από τότε την διαβάζω συχνά και έχει συντροφεύσει αρκετές ώρες μου...
Τον Παύλο τον ακούω συνέχεια σχεδόν κάθε μέρα από τότε που μια φίλη μου τον έμαθε πήγαινα 1η γυμνασίου... δεν έχω λόγια να πω...
Ο Άσιμος ακόμα είναι ένα ερωτηματικό για μένα μου αρέσουν πολύ οι στίχοι και οι μουσικές του όσο για τα υπόλοιπα ακόμα έχω έλειψη μελέτης...

χαχα

φίλε μου είσαι ο πρώτος που εδώ και 70 αναρτήσεις το παρατηρείς...
σχεδόν σε όλες μου τις αναρτήσεις το πρωτο και το τελευταίο γράμμα είναι κόκκινα...
ναι θα μπορούσε να είναι ένα υστερόγραφο...
καμία βραδινή παράκρουση...
ή και αν είναι παράκρουση ήταν όμορφη!!!

καλημέραααα!!!

pandiony είπε...

.. μια βαθιά ανάσα..
τιποτε άλλο

φιλια

Δημήτρης είπε...

φιλιααααα!!!

μια ακόμα κι εγώ!

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

Δηλώνω παρών.
Καλημέρα φίλε Δημήτρη!

Δημήτρης είπε...

καλημέρα φίλε Νίκο!!!

κι εγώ εδώ!


Υ.Γ. πάντως ο Φαίδωνας δεν έχει απουσιολόγιο

:-)

Moody είπε...

Και ένα τραγουδάκι που αρχίζει με Γώγου

http://www.youtube.com/watch?v=u9KnwOUo2Ms

Επίσης πολύ ωραίο το αφιέρωμα από ΠΡωταγωνιστές.!Σου συνιστώ να δεις όλα τα επισόδεια γιατί πραγματικά ο Θοδωράκης ίσως και να ναι ο μόνος δημοσιογράφος ,που αξίζει στην τηλεόραση.

Δημήτρης είπε...

ωραίο το τραγουδάκι
σε ευχαριστώ

μάλιστα θα το έχω στα υπόψιν μου...