14.10.09

δικά μας παιδιά

από τη Νοταρά ως τη Burley η απόσταση δυο μάτια
από την Αγίου Όρους ως την Αλαμάνας τα όνειρά μας
εκεί σε τοίχους ένα βράδυ δάκρυα μας
σε πέτρες νύχτες να χτυπάνε σκαλοπάτια

από τη Θηβών ως την Πέτρου Ράλλη
να ακούμε δυο κραυγές
μου λέγες μείνε αν θες
κόκκινο ρε στο μαύρο τους το χάλι

απ' το Παυσίλυπο ως το Δομοκό
να σκίζουμε αφίσες με μάτια καρφωμένα
στα δυο σου χείλη λόγια δαγκωμένα
μ' εκάνες ένα βράδυ τσακωτό

κομπλέ θα ήσουν αυτά να μην είχες
τα ευκόλως εννοούμενα να δένεις
σε δέμα Άλφα Έψιλον μου στέλνεις
να μην αφήσω πίσω τα παιδιά μου είπες





{και Αλσούπολη μεριά
και Νέα Ιωνία μεριά
και Burley μεριά
έχει δικά μας παιδιά!}

6 +1 κραυγές:

Φαίδρα Φις είπε...

πολύ μου άρεσε
πάρα πολύ σου λέω!

άλλαξε η γραφή σου Τζίμη
ωρίμασε

μου θύμισε λίγο τον τσάμικο
του Σαββόπουλου στο ύφος

φιλάκι

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

Μια γειτονιά είμαστε με όλους στην πραγματικότητα!
Γράμματα σε παγκάκια, γράφιτι σε τοίχους, αφιερώσεις με τα μάτια...
Υ.Γ.1/ Ο καιρός προσαρμόζεται στην εποχή;
Υ.Γ.2/ Η άσκηση λύθηκε;
Υ.Γ.3/ Να πας στην λίμνη με το τέρας του Λοχνές. Εταιρία δίνει 100.000€ για μια φωτογραφία του!

Δημήτρης είπε...

ΩΩ (Μέγα!!!)

καλωσήρθατε αγαπημένη θεά στον Φαίδωνα!!!

με κάνεις ευτυχισμένο το ξέρεις??
περισσότερο γιατί ξέρω ότι αυτά που λες τα εννοείς...

τον τσάμικο του Σαββόπουλου? δεν το έχω ακούσει θα το ψάξω...

φιλάκι δυνατό κι από μένα!!!

Δημήτρης είπε...

ε ναι το παγκόσμιο χωριό...

εδώ το κατάλαβα απολύτως...

έκανες κι εσύ γκράφιτι σε τοίχους?

Υ.Γ.1/ο καιρός είναι η εποχή... χεχε!
Υ.Γ.2/ναι ναι αφούσ ου έγραψα το μνμ μετά από λίγα λεπτά μου ήρθε η ιδέα...
και είναι και κομψή η λύση...
εγώ έχω πάθει το ίδιο αλλά με ένα ραδιοφωνο που είχα φτιάξει στην 2α Λυκείου... δεν μου δούλευε η προενίσχυση και δεν μπορούσα να βρω τη λύση όσπου πήγ ακι πήρα ένα καλύτερο πολύμετρο και κάθησα ένα ολόκληρο βράδυ και έπερνα μετρήσει ώσπου στο τέλος βρήκα το πρόβληαμ και το έφτιαξα! πάντως εγώ όταν καταφέρνω και λύνω προβλήματα που μου τρώνε το μυαλό και θέλω να τα λύσω οπωσδήποτε νοιώθω στο τέλος μια απίστευτη ηδονή!
Υ.Γ.3/χαχαχαχα θα πάω πάντως κάποια στιγμή...

pandiony είπε...

Tzimi, βαλτός είσαι σήμερα;;;

Δημήτρης είπε...

no no rien!