14.8.09

Μισώ



Μ
ισώ τους δείκτες που όλο γυρνάνε
και δεν στέκουν ν' αγναντέψουν για μια στιγμή
τα λόγια που υποσχέσεις με κερνάνε
και τα μάτια που με ζωγραφίζουν σαν ρωγμή

Μισώ την κρίνη που μου γνέφει και μου στάζει
εικόνες μετέωρες να μου θυμήσουν μια σιωπή
τη θάλασσα της μοναξιάς που με δικάζει
κι όλου του κόσμου την ανέξοδη στοργή

Μισώ το μίσος όπως λέει το Λάμδα
και τα χαμόγελα που σπάνε σε κομμάτια
της ιντιφάντας μου την προπαγάνδα
που μου γεμίζει βασανιστικά τα μάτια

Μισώ τις ώρες που γίνομαι κενό
όταν δεν υπάρχω στο πρώτο ενικό
το χθές που γίνεται αναίτια πικρό στενό
και με κάνει να μη βλέπω και να μη γρικώ


8 +1 κραυγές:

xara είπε...

δεν αντέχω να μην έχω λόγια να εκφραστώ, όταν νιώθω τόσα πράγματα..
υπέροχο κείμενο..
οι δύο πρώτες στροφές είναι.. δεν έχω λόγια.. είναι καλύτερες από υπέροχες..

Δημήτρης είπε...

Σε ευχαριστώ καλή μου!!
:-)

είναι υπέροχο αυτό που αισθάνομαι τώρα...

φιλιααααα!!

Διάττων είπε...

Είναι σαφές ότι έχουν γίνει βήματα προς το θετικότερο καθώς μου το βεβαιώνουν αυτό αναγνώσεις μου σε προγενέστερα ποιήματά σου.

Θέλοντας να γίνω περισσότερο διεισδυτικός, θα πω τούτο, ορθά κοφτά, μάλιστα: Σου παίρνω τους έξι πρώτους στίχους σου και φεύγω! Τόσο πολύ μου άρεσαν!

Και κάτι άλλο ακόμα: Στην πρώτη σου στροφή, γράφεις: Μισώ τους δείκτες που όλο γυρνάνε ---> αυτό είναι αναφορά στο Χρόνο
Και στην τελευταία, πάλι:Μισώ τις ώρες που γίνομαι κενό ---> κι αυτό είναι αναφορά στο Χρόνο
Αρχίζεις και τελειώνεις λοιπόν με τον ίδιο τρόπο κι αυτό είναι τεχνική φίλε Δημήτρη.
Έτσι έχουμε και νόημα (αυτό εξ' ορισμού) αλλά κι επιπροσθέτως τεχνική...

Και κάτι για τη ρίμα: Βρίσκει περισσότερο τα βήματά της, πατάει πιο σταθερά τώρα κι έτσι πετυχαίνει...

Δημήτρης είπε...

φίλε Διάττων σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου
ξέρω ότι είναι αληθινά και γι αυτό είναι και πολύ σημαντικά για μένα!!!

μου δίνουν δύναμη να συνεχίσω!

μου άρεσαν πάρα πολύ οι παρατηρήσεις σου! τις βρίσκω απόλυτα εύστοχες
τώρα ως προς την τεχνική νομίζω πως είναι από αυτά που κτίζονται σιγά σιγά... αλλά το προσπαθώ...

μια υπέροχη μέρα να έχεις!

Διάττων είπε...

Δευτερολογώ για να κάνω γνωστό ένα νεό ιστότοπο που δημιουργήθηκε. Δε διαφέρει στα θέματά του απ' τον ήδη υπάρχοντα, απλά, βγήκε κι αυτός να υπηρετήσει γνωστούς θετικούς προσανατολισμούς και να μιλήσει με "άλλες" λέξεις...με κήπους από λέξεις... Η διεύθυνσή του είναι:
http://gardensofwords.blogspot.com

Όσο για τις παρατηρήσεις μου για σένα φίλε Δημήτρη, είναι απόλυτα ειλικρινείς, και, θέλω να πιστεύω, εύστοχες... Και να ξέρεις και κάτι ακόμα. Αν αφαιρέσεις τα "Μεγέθη" που μου ασκούν από παιδί την ίδια βαρύνουσα και σημαίνουσα γοητεία, σπάνια εντυπωσιάζομαι από ανθρώπους σήμερα, και πόσο μάλλον από άτομα νεαρής ηλικίας... Οπότε με τα δικά μου κριτήρια, η περίπτωσή σου κρίνεται ως μοναδική!

Δημήτρης είπε...

μου αρέσουν οι κήποι!!!!
μου αρέσει η προσπάθεια και εννοείται μαζί της!!! ήδη κοσμεί τα φιλικά μου links...
η προσπάθεια αξίζει
κάτι θα αλλάξει, τουλάχιστον θά έχουμε να θυμόμαστε...

Ελπίζω να σταθώ αντάξιος...

ένα τεράστιο ευχαριστώ!!!

pandiony είπε...

Tzimi, πολύ πολύ καλό
εως περιττό!
θα έκοβα την τελευταία σειρά απο τα δυο τελευταία τετράστιχα και θα μπορούσα να το ακούσω απο κλασική κιθάρα.
πως είσαι;

Δημήτρης είπε...

σε ευχαριστώ πολύ Δία!!!
θα ήθελα λίγο να μου πείς περισσότερο για το "περιττό"...

αν έχεις νότες ρίχτες...

εγώ τέλεια!