14.8.09

εν

"Αγαπημένη
έλα να μοιραστούμε
τα δώρα που μου 'φερες"


Γιάννης Ρίτσος



τα σύννεφα των ουρανών καθώς θα φεύγει το βλέμμα μου θα λένε τ' όνομα σου
τα βράδια των κατακλυσμών θα μυρίζω τον αχό των κυμάτων που έσκαγαν στα μάτια μας καθώς ορίζαμε το δύο
τα τείχη που θα υψωθούν στο πέρασμά μου θα έχουν την υφή της Φορτέτζας και έτσι θα ξέρω τα βήματα για να τα ξεπεράσω
εδώ εδώ
όσο κρατάει η αλήθεια


7 +1 κραυγές:

xara είπε...

Με κάθε λέξη σου ένιωσα τον έρωτα και τον αποχαιρετισμό να με πλημμυρίζουν..
[δική μου οπτική καμπύλη!;Ρ]

βαθύς αναστεναγμός, και όχι κραυγή, το σημερινό σχόλιό μου!:-)

Μια πολύ όμορφη μέρα να έχεις!

Δημήτρης είπε...

χαχα! μ'αρέσει η οπτική σου καμπύλη...
λιιίιιγο διαφορετική από την δικιά μου, όχι ακριβώς έρωτας, αγάπη βαθιά...

τον ακούω τον αναστεναγμό σου...εσύ τον δικό μου?χαχα!

μια πιο πολύ όμορφη μέρα να έχεις σου εύχομαι!

φιλάααακιαααα!

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

Μακάρι αυτή η αλήθεια να κρατούσε για πάντα Δημήτρη.
Η πραγματική αγάπη δεν χάνεται ποτέ, δεν γίνεται να χαθεί.
Υ.Γ. φάνηκε ότι χάθηκα αλλά όλα ήταν θέμα διάθεσης

Δημήτρης είπε...

και εγώ φίλε Νίκο πιστεύω πως η πραγματική αγάπη δεν χάνεται ποτέ!
ακριβώς γι αυτό πιστεύω πως η αλήθεια αν είναι αλήθεια κρατάει για πάντα ως αλήθεια...
άλλωστε η αλήθεια είναι κάτι πολύ συγκεκριμένο και ακόμα δεν ξέρω κατά πόσο επιδέχεται την υποκειμενικότητά μας... (προς αναζήτηση...)

ΥΓ εν κατακλείδι καλημέρα!! αναγκαία και σωτήρια η φυγή μας ακόμα και από αυτό που εν μέρει μας κάνει να ξεφεύγουμε...

pandiony είπε...

Χαρούρα και ξερό ψωμί..
;οΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

το Ρέθυμνο τι το θελες στο δυο να κόψω φλέβα!

Δημήτρης είπε...

Δία και Χαρούλα σκέτο άνευ ψωμιού ξερού μου κάνει...χαχαχα


ε ρε αγάπη αν ορίσαμε το δύο στο Ρέθυμνο τι να κάνουμε τώρα...
έτυχε...
ωραίο είανι το Ρέθυμνο πάντως και η θέα το βράδυ από την Φορτέτζα τα σπάει!
και ο ουρανός αν είναι καθαρός και έχει πανσέληνο είναι ακόμα πιο τέλεια!