27.8.09

ΟμμμμμμμμΜ


ότι κι αν σου πάει στραβά
δες το θετικά!
τι κι αν λιώνεις σε χαρτιά
αγαπάς αυτό που κάνεις κι έτσι όλα πάνε καλά!

κι αν δεν έχεις δέντρα ν' αναπνεύσεις
έχει και στην μακρινή ονειρική
πάρε άλλες υποσχέσεις
και αφέσου στη ροή

"δεν στο λεώ στ' αστεία
στα μικρά είναι όλη η ουσία"





{καλά ντάξ...}

8 +1 κραυγές:

Moody είπε...

Αυτό ακριβώς έλεγα και στον φίλο τον ερημίτη σήμερα και παρόμοιο ποστ ,το οποίο προσωπικά πιστεύω ότι αξίζει να κοιτάξεις, βρίσκεται εδώ ..!
Επίσης ευχαριστώ για την ταινία the wall και από ότι βλέπεις σε ευχαριστώ και στο καινούργιο ιστολόγιο μου(δεν είναι δικό μου.Απλά έτυχε εγώ να το φτιάξω).

Χαιρετώ με μια σπίθα,έτσι,
για την απαισιοδοξία που είχα.

Ανώνυμος είπε...

Στα μικρά είναι η ουσία...

Αυτό είναι!

Φιλιά Φιλαράκο μου!

pandiony είπε...

να το συνδέσω??
''αγαπάς αυτό που κάνεις κι έτσι όλα πάνε καλά!''
κι η προσπάθια μετρά..
είσαι για πολλές....
...αγκαλιες
;οΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

[και βγάλε πλιζ κάποια στιγμή την επαλήθευση.. και οι μεθυσμένοι έχουν ψυχή..!!!]

Διάττων είπε...

Έτσι είναι φίλε Δημήτρη. Είναι αυτό που τόσο εύστοχα εκφράζει η χειλιοειπωμένη ρήση: Το ποτήρι να το βλέπουμε μισογεμάτο κι όχι μισοάδειο!

Δημήτρης είπε...

@V de Vendetta
καταρχάς καλώς ήρθες στο Φαίδωνα...

ωραίο το καινούριο σας Blog! περιμένω να δω και την εξέλιξή του, ώστε να ταυτοποιήσω και την ακριβή του ταυτότητα...

σε ευχαριστώ πολύ για το "ευχαριστώ"!!!
αλλά εντάξει δεν αξίζω εγώ το ευχαριστώ αλλά οι Pink Floyd που μας έδωσαν μια τέτοια καλλιτεχνική πολύμορφη και ιδιαίτερη δημιουργία όπως είναι αυτή η ταινία...

ανταποδίδω τον χαιρετισμό με μια κραυγή αισιοδοξίας!

Δημήτρης είπε...

Γεια σου Τόνια!!!

έεεετσι...

και τα δικά μου

Δημήτρης είπε...

Ότι θέλει η Δία!!!
σύνδεση? σύνδεση!
μ'αρέσουν οι συνδέσουν
ειδικά τα βίσματα (δεν κάνω πλάκα)
:PPPPPPPPPPPPPP

εσύ είσαι για πιο πολλλλλλέςςςςς

μμμμ σωστά... θα το εξετάσω το θέμα σας αγαπητή μου, θα δω τι μπορώ να κάνω, αν περνάει από τα χέρια μου και τα τέσσερα... εεε και και θαα μεριμνήσω καταλληλως...
ξέρετε είναι και τα γραφειοκρατικά στη μέση, το προτόκωλο, το δευτερόκωλο, το τριτόκωλο μετά γίνεται ασε δε το λέω

νταξξξ ρε συ θα το βγάλω!

δεν σας είχα σκεφτεί εσάς που έχετε και τη Μεγαλύτερη ψυχή!

φιλιααααα αααα

Δημήτρης είπε...

Φίλε Διάττων προσπαθούμε τουλάχιστον!

that's the way it is dear! που λένε και οι συμπαθέστατοι Νεοέλληνες στη μητρική τους...

καλό απόγευμα!