29.8.09

η κεραία

καλά τι έγινε;
αίσθηση αναισθησίας και οι ευαίσθητοι με τάσεις φυγής
όχι, όχι δεν είναι παραίτηση είναι απλά διαπίστωση
πως το ότι η Γη γυρίζει είναι μια πραγματικότητα που πρέπει να την αποδεχτείς
και αυτό είναι απλά ένα ξεκάθαρο παράδειγμα
βρε δε μπα να ελπίζεις ότι θέλεις
τι νομίζεις ότι οι ελπίδες είναι τούβλα και σφυριά;
βρε και τα στιχάκια σου τα ωραία να ακούς όλη μέρα παράσιτα θα κάνουν τα αυτιά σου γιατί η κεραία είναι στραβή
πως να την ισιώσεις; δεν ισιώνει, δεν σου μάθανε στο σχολείο για τις κρούσεις;
πέτα την και πάρε άλλη ίσια
πως να την πετάξεις όμως;
ο μεγάλος τα χει κατεβάσει τα ρολά και πέθανε
όσοι την πετάξανε ή πήγανε να την ισιώσουν αίματα γέμισαν τα χέρια τους καφτά και λιώσαν την κεραία και ας ήταν στραβή
μαγαζί με κεραίες ξέρει κανείς;

4 +1 κραυγές:

Διάττων είπε...

Έχεις ξεπεράσει κατά πολύ τον απλό γραπτό λόγο κι οι υπερβάσεις που κάνεις, (στην πλειοψηφία τους) μετουσιώνονται ποιητικά. Κι απ' ότι βλέπω κινείσαι περισσότερο σε υπερρεαλιστικούς δρόμους (όντως, μια σχολή διαφορετική απ' τη δική μου, αλλά χωρίς σημασία αυτό).

Στο έχω ξαναπεί, εγώ πάντα θα χαίρομαι... Καλό σου βράδυ Δημήτρη...

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

Καλημέρα
Μέσα μας είναι η κεραία, αυτό είναι το μαγαζί, και εκπέμπει σε ορισμένα μήκη κύματος, στα οποία μπορούν να συντονιστούν λίγοι!!!
Ποιος σε θύμωσε δημήτρη;
Ασε την κεραία σου να έχει την δική της κλίση έτσι θα ξεχωρίζει κιόλας!
Καλημέρα φίλε μου!

Δημήτρης είπε...

Φίλε Διάττων ότι μου βγαίνει γράφω
τώρα αν αυτό λέγεται υπερρεαλισμός ή σουρεαλισμός τι να πω εγώ...

καλό βράδυ!!

Δημήτρης είπε...

ποιος με θύμωσε...
το "δε βαριέσαι" και το "είμαι μάγκας και θα κάνω ό,τι γουστάρω" , αυτά... ξέρεις τα κλασσικά νεοελληνικά...

Καλησπέρα φίλε Νίκο!!