12.6.09

ON AIR στα 16

Μπροστά μου το μικρόφωνο δίπλα η φωνή του Θεοδόση να μου λέει "χαλάρωσε, σαν να είμαστε μόνοι και να τα λέμε..." είναι περίπου 9:55
σε 5' μπαίνουμε...
Πόδια κομμένα, το στήθος μου να πάει να σπάσει, τέτοιο άγχος ποτέ μου...
Τεστάρουμε μικρόφωνα και ακουστικά μου κλείνει το μάτι και οι Roots αρχίζουν να βαράνε!
Αρχίζω και χαλαρώνω, η Πόπη να βάζει τη μουσική και η Μαρία (αν θυμάμαι καλά) πίσω από το τζάμι
"Όταν ανάψει μπαίνουμε, χαλαρά..."
Ανάβει
ON AIR



αρχίζουμε, η φωνή μου βγαίνει δύσκολα αλλά το κάνω να μην φαίνεται...
πάνω στο 2λεπτο πέφτει κομμάτι
συνεχίζουμε την συζήτηση OFF AIR τώρα πλέον είμαι τέλεια
αρχίζουμε την πλάκα και ξαναμπαίνουμε συνεχίζουμε τη συζήτηση
πολιτικά, παιδεία, φωτιές
γενικά επικαιρότητα
Ο Πούλικ στο Υπάρχω
δεν μιλάμε απολαμβάνουμε τον Πατριάρχη!

Κτυπάει τηλέφωνο...
οι πάνω τα χώνουνε
μάζεψέ τα τώρα γιατί θα πάρει φωτιά κι η τσέπη μας...
τα μαζεύει λίγο τα σπασμένα και σπασμένα πάμε σε break...

Το OFF AIR μάγκα μου είναι όλα τα λεφτά...
αυτό που βγαίνει είναι ένα "προσεχώς στις οθόνες των κινηματογράφων"

Μηνύματα
emails
τσεκάρισμα και επικοινωνία
μιλάμε

ο Χατζιδάκις έρχεται στο νου μου και το ότι κάθομαι μέσα στον χώρο του και έχω το θράσος να μιλάω από το μικρόφωνό του... (μου προσθέτει άγχος)
Ιστορία, λίγες σταγόνες όπως μόνο ο Θεοδόσης ήξερε και ξέρει...
είχε ξεκινήσει συζήτηση σχετικά με τον πόλεμο της Τροίας, την ωραία Ελένη και το κακό
συναπάντημα...
Ο JJ Cale ακολουθεί και στο καπάκι κομματάκι επιλογή μου...
Sultans of Swing!

OFF AIR τα καλύτερα συνεχίζονται...

Μπαίνουμε ξανά...
στο τηλέφωνο ο έτερος εκ Πάρου...
λέει τα δικά του ο Θεοδόσης και εγώ να γελάμε και να του τα χώνουμε με χειρονομίες

ε μα... με τους celebrities... έλεος...

καλό παιδί και ξηγημένο αλλά το ρεπορτάζ του για τα μπάζα....

κλήρωση
το πρώτο νούμερο στημένο αλλά για καλό σκοπό, την κοπελιά του ήθελε να πάει το παλικάρι θερινό ρομαντικό συνεμαδάκι , να του το στερήσουμε;

Δίνουμε χέρια κλείνουμε το μάτι ο ένας στον άλλον και εις το επανειδείν

από τότε μερικές καλημέρες όταν βλεπόμαστε στον δρόμο...

Θεοδόση για σένα!