28.6.09

που;

μέσα στα στοιχεία του καθρέφτη που μου γνέφουν επικίνδυνα "Φύγε"
στις καμένες λάμπες που σήμερα δεν φώτισαν το ζεστό χώμα
εκεί που άφησε το τελευταίο της θαύμα η πεταλούδα των κόκκινων λόγων
στους στίχους του Φρανσίσκο
στις χλωμές βιτρίνες της χρυσαφένιας ομίχλης του τίποτα
στις λατίνες χάντρες που ένα έχουν γίνει με το χέρι μου -τα δάκτυλα μου τις λάτρεψαν και τις προσέχουν όπως τις σταγόνες της βροχής ένα άνυδρο βράδυ-
στις υγρές ερήμους της μοναξιάς μου
στο σπέρμα του ανέμου που κρέμεται από τα κάτοπτρα της αλήθειας στα μάτια μου
στη ματωμένη άκρη του μολυβιού που λόγχη γίνεται να διατρίσει με μιας το κενό των εικόνων που με αποτελούν
στο φως που πάλλεται για ένα ακόμα βράδυ στον χορό των σκιών
στα ρόδα που σπέρνονται μπροστά μου να πατήσω τους απάτητους δρόμους
στα λόγια του Φλεβάρη



και στις αποφάσεις του Απρίλη των 9




{Από το μαχαίρι έσταζε τον άναρχο Απρίλη
ο έρωτας σε κίτρινα νερά
μέρες Μαγιού μου θύμισαν
τα λόγια της στην πύλη
της ουτοπίας το βαθύ και ήρεμο φευγιό...}



5 +1 κραυγές:

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

που; παντού λοιπόν.
Αν αφορά τον έρωτά σου παντού. Κάθε λουλούδι μυρίζει το άρωμα της.
Κάθε μουσικό όργανο είναι η φωνή της.
Κάθε όμορφη ζωγραφιά είναι το πρόσωπό της.
Κάθε φωλιά είναι η αγκαλιά της.
Κάθε βάλσαμό είναι τα χείλη της και το κορμί της.
Κάθε θάλασσα είναι το βλέμμα της.

Δημήτρης είπε...

το "που;" δεν αφορά εδώ μόνο τον έρωτα είναι κάπως γενικότερο
σαφώς και τον έρωτα άλλα όχι μόνο αυτόν...

βέβαια οι οπτικές είναι πολλές και αυτό μου αρέσει, άλλωστε όταν φεύγει από το κεφάλι σου κάτι παύει πλέον να είναι δικό σου
αποκτά τη δική του προσωπικότητα και γίνεται καθρέφτης ας πούμε σκέψεων και συναισθημάτων του κάθε ανθρώπου που το διαβάζει...

δεν ξέρω αν αυτό που έβγαλα από το κεφάλι μου μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο αλλά μου δίνει χαρά το γεγονός ότι μπορεί να πει περισσότερα από το προφανές, τώρα ποιο είναι αυτό... το ανακαλύπτουμε γιατί και εγώ μπορεί να έχω μια βασική ιδέα για περί του τι θέλω να πω αλλά έτσι μαγικά μπορεί να γεννήσει πολύ περισσότερες ιδέες από αυτές που είχα εγώ όταν το έγραφα.


χαίρομαι που είσαι εδώ!

καλό βράδυ!!!

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

Δημήτρη αν πρόσεξες όταν ξεκίνησα είπα αν το "που" αναφέρεται στον έρωτα τότε ισχύουν αυτά που είπα. Αλλά έιχα καταλάβει ότι μίλαγες γενικότερα. Είναι ωραίο, όπως είπες και εσύ, να διαβάζει κάποιος μια ανάρτηση και να βγάζει άλλα συμπεράσματα από αυτά που είχες στο μυαλό σου εσύ ή να διευρύνει τα δικά σου. αυτό είναι το όμορφο νομίζω...
Καλό μεσημέρι

Δημήτρης είπε...

Νίκο έχεις δίκιο, δικό μου λάθος διατύπωσης...

συμφωνώ απόλυτα μαζί σου αυτό ακριβώς είναι το όμορφο και νομίζω και σκοπός εντέλει...

καλό μεσημέρι!!

pandiony είπε...

χμου..
;οΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ