30.6.09

πιάνο

Τα δάκτυλά μου για ένα ακόμα βράδυ να ακουμπούν τις άκρες των πλήκτρων.
Το πιάνο σώπασε δεν μιλάει εδώ και καιρό, σπάνια τα δάκτυλα φεύγουν και αρχίζουν να πλέκουν ήχους και ακόμα πιο σπάνια η σουρντίνα φεύγει από τη θέση της.
Μια ενδόμυχη συστολή με κυριεύει.
Τα πιο κριτικά μάτια της ζωής μου πάντα εκεί να δούν και να μιλήσουν, τα πιο ανυπέρβλητα μάτια.
Ο αγώνας απέναντι σε αυτό που σε γέννησε...
Άνευ τέλους.
Η αρχή δεδομένη και θολή, τι σημασία έχει...
Τα δάκτυλα όμως βρήκαν τις διόδους, άνοιξαν τις πύλες και τα μινόρε αργά κυλάνε.





Βγαλμένα από λάθη...

2 +1 κραυγές:

xara είπε...

Είμαι ένα πιάνο γεμάτο μελωδίες και φεγγάρια που κανείς δεν κοίταξε, κι ούτε είδε. Κι έχω μελωδίες ρε Δημήτρη, τις νιώθω, αλλά κανείς δεν πατάει τα πλήκτρα ρε γαμώτο.
Μόνο ο άνεμος κι αυτός ασυναίσθητα. Και φαλτσάρω. Φαλτσάρω εσωτερικά στις χορδές μου.
Και το φως έγινε σκόνη.
:-(

Δημήτρης είπε...

έχεις mailάκι...
:-)))