21.11.09

overloading

πλήκτρα να ψελίζουν να στάζουν
λέξεις συναισθήματα ουρλιαχτά πλαστικά
ακροδάκτηλα να καίνε σε διαδρόμους κάποιου τυπωμένου τοπίου
ματιές ήχοι γεύσεις κενού πλαστικές
κουμπιά περάσματα σε ορθάνοιχτα κενά
ταράτσες καθρεύτες και γλώσσες πλαστικές



{plasticές παραμορφώσεις
ήταν και σκόνη
nwo εσύ εκεί}

10 +1 κραυγές:

Νικόλας K. είπε...

Δεν φαντάζεσαι πόσο τυχερός είσαι που μπορείς και εκτονώνεσαι μέσα από τα πλαστικά πλήκτρα. Το πλαστικό είναι νεκρό υλικό, παρά ότι περιέχει τα βασικά συστατικά που υπάρχουν σε κάθε ζωντανό κύτταρο. Εσύ βγάζεις εικόνες, ήχους και συναισθήματα μέσω αυτού. Στο έχω ξαναπεί προσπαθώ να λύσω τον γρίφο των λόγων σου, γιατί ένας ποιητής πάντα κάτι λέει, αφού εφαλτήριο της γραφής του είναι η εμπειρία του, αλλά δεν μπορώ πάντα.
Όλοι, εμείς απ’ έξω απλά γινόμαστε θεατές, κάποιοι μετέχουν κάποιοι όχι.
Καλημέρα να έχεις…

enfant raté είπε...

Όλα αυτά τα πλαστικά μένουν χρωστούμενα.

Κάποια στιγμή θα δαγκώσουμε τη γλώσσα μέχρι να ματώσει και κάτι θα μας τραβήξει από τα μαλλιά να ανεβούμε σε μια ταράτσα και να ουρλιάξουμε από τα βάθη των πνευμόνων μας και για τα τωρινά και για τα περασμένα, για όλα.

Καλημέρα Δημήτρη.

Δημήτρης είπε...

κι εγώ τι να πω... μόνο να αφήσω ένα ευχαριστω Νίκο για το μεγάλο ενδιαφέρον που δείχνεις για αυτά που γράφω...

δεν είναι όλα γρίφοι πάντως... μάλλον διαφορετικές ματιές θα το έλεγα...
φίλτρα βάζω στην πραγματικότητα τίποτε άλλο...

αυτός εδώ ο "κόσμος" είναι ένας πλαστικός κόσμος... αλλά σου έχω υποσχεθεί να σου πω περί αυτού εκ του σύνεγγυς...

καλό απόγευμα!!!!

Δημήτρης είπε...

Σίγουρα κάποια στιγμή... άλλωστε είναι η φυσική εξέλιξη των πραγμάτων...
κύκνειο άσμα λέγεται αυτό? ή είμαι πολύ απαισιόδοξος?

καλό απόγευμα!

enfant raté είπε...

Μπα... Αναγέννηση λέγεται. ;)

Καλό βράδυ.

Δημήτρης είπε...

ναι θα μπρούσε... υπό μια αισιόδοξη ματιά...

καλό βράδυ

Διάττων είπε...

Ωραίο το κειμενάκι σου, δένει υπέροχα (και λόγω τίτλου και λόγω ήχου) με το τραγούδι που ανέβασες. Μιλάμε για ένα συγκρότημα που μ' αρέσει ιδιαίτερα και το έχω ανεβάσει κι εγώ...

Όσο για το video που μου πρότεινες στο e-mail, σκέφτομαι μήπως αποτελέσει θέμα σε επόμενη ανάρτησή μου...

Καλό σου μεσημέρι...

Δημήτρης είπε...

σε ευχαριστώ φίλε Διάττων!
και μένα μου αρέσεί πολύ αυτό το συγκρότημα!! και αυτό που ανέβασα αλλά κυρίως κάποια άλλα απλά όπως είπες αυτό δένει νομίζω με το κείμενό μου.


πολύ θα χαρώ!!! σκέφτηκα να το κάνω κι εγώ ανάρτηση αλλά σκέφτηκα ότι εσύ είσαι άκρως καταλληλότερος για κάτι τέτοιο...

Σε ευχαριστώ για όλα!

καλό βράδυ!!!

Διάττων είπε...

Το ετοίμασα φίλε Δημήτρη το βίντεο. Το "έσπασα" σε τρία κομμάτια και θα το παρουσιάσω σε τρεις αναρτήσεις. Τα γράφω όλα στο πρόγραμμα αναρτήσεων. Εσύ ξέρω πως το κοιτάς...

Καλή σου νύχτα κι ένα μεγάλο ευχαριστώ και πάλι...

Δημήτρης είπε...

:-))))))))))))

ΤΕΛΕΙΑ!!!!

καλή νύχτα φίλε μου!!!