2.11.09

22ο


τι ευτυχία είναι αυτή;
κι ας αρνιόταν το θερμόμετρο το χιονόνερο ήταν καυτό
και οι ορχιδέες και οι μαργαρίτες και τα τραντάφυλλα και κείνα τα άλλα που απλά στα έδειξα και μου είπες ότι είναι τα αγαπημένα σου
είχαν αυτή τη μυρωδιά του ταξιδιού
αχ τι ταξίδι τα πορτοκαλί φώτα;
και οι πλάκες τι όμορφα που κυλάνε στα πόδια μου όταν είναι τόσο υγρές;
και το τζάμι σήμερα είχε πάλι ζωγραφίσει σταγόνες να μου λένε σ' αγαπώ!

8 +1 κραυγές:

Νικόλας K. είπε...

Όμορφα χρώματα! Το θερμόμετρο μπορει να δείχνει ότι θέλει.
Πάτα σταθερά εσύ φίλε!
Είναι όμορφο οι σταγόνες να γράφουν κάτι, από το να γίνονται ένα και απλά να κυλούν.
Καλό μήνα να έχουμε!

pandiony είπε...

Τζίμη , αυτό μου δίχνει το πόσο καλά τα έχεις με τον μέσα σου φίλε μου, και οι εικόνες μου θύμησαν ερωτευμένο περίπατο, και στιγμές που η γέννεση της δημιουργίας σε ξεχειλίζουν..
μου έκανε καλό που σε διάβασα.
φιλια

xara είπε...

:-)))))))))) <3

Καληνύχτα Δημήτρη μου!!

Δημήτρης είπε...

Καλό μήνα Νικόλα!!!!

σταθερά σταθερά και αιωρούμενα χαχα!

αυτές οι σταγόνες είναι ζωήηηηηηη!!!!!

καληνύχτα!!!

Δημήτρης είπε...

εξαιρετικά καλά!!

εφιάλτες έχω να δω από τότε που φοβόμουν το σκοτάδι και κοιμόμουν με τον φακό και το ραδιόφωνο... χαχα!!

χαίρομαι Δία μου χαίρομαι!!!!

φιλιααα!!!

Δημήτρης είπε...

:-)))))))))))))))))))))))))
ευτυχία!!!!!!!!!!!

<3

καληνύχτα Χαρά μου!!!!

Διάττων είπε...

...και το τζάμι σήμερα είχε πάλι ζωγραφίσει σταγόνες να μου λένε σ' αγαπώ!

Αυτό μου χτύπησε περισσότερο... Εύχομαι ότι καλύτερο εκεί που βρίσκεσαι!

Δημήτρης είπε...

Ευχαριστώ πολύ Διάττων να είσαι καλά!

καλό απόγευμα!