18.11.09

10

κάνει κρύο
είμαι μούσκεμα μέσα σ' ένα υγρό εργαστήριο, υπόγειο 3
οθόνες οθόνες οθόνες
δείκτες και προσομοιώσεις μιας άλλης πραγματικότητας
moody blues και λίγη κανέλα στο τσάι
τόσο μόνος μέσα στη βροχή, μπροστά στα τροχοφόρα που περνούν και με κάνουν μηδενικό
τόσο μαζί μέσα στην αύρα του χειμώνα που έρχεται και κάθεται νωχελικά στον ώμο μου



''Run into the shadow
listen to the wind blow''

8 +1 κραυγές:

Νικόλας K. είπε...

Δες το σαν μια περιπέτεια όλη αυτή τη φάση, δεν γίνεται αλλιώς.
Ανάλογα με το που βρίσκεσαι ο χειμώνας έχει άλλη βαρύτητα. Δεν είναι εύκολο όμως, θέλει κότσια, τα οποία έχεις!
Run faster from your shadow
Πέταξε μέσα στον άγριο άνεμο.
Καλημέρα να έχεις

Διάττων είπε...

Λίγες γραμμές, πάλι, που λένε τόσα πολλά! Πολλά, με την έννοια του βάθους (αλλού, σ' άλλους σου στίχους, ίσως, με την έννοια της έντασης και της οργής). Αλλά και το τέλος! Πραγματικά, έτσι να τελειώνεις τα ποιήματά σου, "τελειώνοντας" (με την καλή έννοια) τον αναγνώστη σου!... Καλά, όσο αφορά εμένα, εγώ πάντα κρατάω όσα, λόγω ψυχοσύνθεσης, μου ταιριάζουν. Και μπορώ και φωτογραφίζω όλα τα γραφόμενα και βγάζω τις δικές μου φωτογραφίες τις οποίες και κρατώ...

Συνέχισε να προσέχεις τις σπουδές σου και το γραπτό σου λόγο. Αξίζουν όλα τόσο πολύ...

ΥΓ. Καλό και το τραγουδάκι που επέλεξες (απ' την καλή περίοδο του group)...

Δημήτρης είπε...

Καλησπέρα Νίκο!!!

ευχαριστώ για τη δύναμη... ;-) πολύτιμη!

καλό βράδυ!!!

τα λέμε...

Δημήτρης είπε...

Καλησπέρα φίλε Διάττων...

μόνο και μόνο το γεγονός ότι χαρακτήρισες αυτά που γράφω ποιήματα εμένα μου αρκεί... ξέρεις τι εννοώ...

σε ευχαριστώ πολύ!

αυτό είναι!
άλλωστε η δυναμική του πεδίου έχει να κάνει με την ικανότητα του να δίνει σε κάθε αναγνώστη την δική του οπτική γωνία.. εκεί ολοκληρώνεται και η επικοινωνία, η ουσία δηλαδή κάθε έκφρασης...

Υ.Γ. rumours... το άλμπουμ που τους έκανε αυτό που είναι... δεν ξέρω αν έχουν κάνει κάτι πιο δυνατό... εγώ αυτό το άλμπουμ το λατρεύω και είναι και το μοναδικό που ακούω από το συγκεκριμένο group...


καλό βράδυ!
εμείς τα λέμε...

Παρείσακτος είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΔΗΜΗΤΡΗ
ΓΙΑ ΑΚΟΥΣΕ ΛΙΓΟ ΤΟ THEN PLAY ON ΜΕ PETER GREEN ΚΑΙ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ FLEETWOOD MAC. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΔΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΟ BLOG MOY ENA KOMMATI TΩΝ 801 ΤΟ ΤΟΜΜΟROW NEVER KNOWS. ΤΟ ΕΡΙΞΑ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΣΟΥ. ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ

Δημήτρης είπε...

Καλησπέρα παρείσακτε!

σε ευχαριστώ πολύ για την πρόταση... όταν γυρίσω Ελλάδα θα πάω στην δισκοθήκη να το ψάξω θα υπάρχει... αν δεν το βρω εκεί θα το ψάξω να το ακούσω οπωσδήποτε... κάποια κομμάτια έψαξα και τα βρήκα από το άλμπουμ αλλά δεν μπορώ να πω ακόμα τίποτα...

Σε ευχαριστώ πολύ και για την αφιέρωση... κομματάρα δεν το ήξερα... εξαιρετική διασκευή... τους Roxy music τους ξέρω... επομένως κατα κάποιον τρόπο ξέρω και τους 801 αλλά θα ψάξω περισσότερα γι αυτούς... μου αρέσει πολύ ο ήχος τους!!!

καλό βράδυ!!!

Παρείσακτος είπε...

OI 801 ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΟ 801 LIVE KAI META ΕΒΓΑΛΑΝ ΕΝΑ ΔΙΣΚΟ ΑΚΟΜΗ ΤΟ LISTEN NOW ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΜΟΥΦΑ. Ο ΗΧΟΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ LIVE EINAI MONΑΔΙΚΟΣ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ROXY ΕΚΤΟΣ ΙΣΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΔΙΣΚΟ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΩΣ ΤΟΝ ΛΕΝΕ ΠΟΥ ΕΠΑΙΖΕ ΚΑΙ Ο ΕΝΟ.

Δημήτρης είπε...

μάλιστα...

καλώς...
δεν ξέρω,
θα ψάξω, θα ακούσω, θα νοιώσω και θα πω...
ο ήχος πάντως στο κομμάτι που μου αφιέρωσες και σε κάποια άλλα που άκουσα από το live είναι όντως μοναδικός...