15.11.09

2

Να σου δώσω θέλω μόνο

από τον λίγο μου τον χρόνο

δυό πνοές

Να σε γυρεύω μες στις στάχτες

μες στου νού τις αυταπάτες

τις σιωπές

Να θέλω τόσο να σε νοιώσω

της ψυχής μου να ενώσω

τις πτυχές

Να μου χαρίζεις λίγο πόνο

απ’ την αύρα σου στου δρόμου

τις γωνιές

Να θέλω πάλι να γυρίσω

πίσω μόνο πίσω

στις θολές

Να θέλω μόνο να κρατήσω

τις βουβές μου τις απόψεις

μες στου νου τις εκκενώσεις

τις θεές

Που με αφήνουν πάλι μόνο ν’ απαντώ

στα σκαλιά του παραδείσου θέλω τώρα να βρεθώ

Εκλάμψεις μες στο σκότος

μαζί μας πάλι κρύο και ζόφος

στις ποινές

Που μας κρατάνε εδώ δεμένους μια ζωή

έχουμε ανάγκη ένα χάδι, ένα φιλί

Για να σηκώσω το κεφάλι

θέλω ένα σου σημάδι

δυό φωνές

Να με ξυπνήσουν απ’ τη λήθη

που το μυαλό μου έχει ξεφύγει

δυό φορές

Να γυρίσω τη σελίδα

να ξεφύγω απ’ τη συνήθεια

τις ντροπές

Που με κρατούν φυλακισμένο

εδώ σιμά να βαριανασαίνω

τις ζωές

Τέλος κάπου εδώ σ’ αφήνω

και με έμπνευση σου δίνω

δυό αφορμές , δύο αιτίες,

δυό φτηνές δικαιολογίες

μια ψυχή κ’ ένα μου δάκρυ

να σου θυμίζει τις στιγμές




αναδημοσιευμένο




3 +1 κραυγές:

Νικόλας K. είπε...

Δεν ξέρω αν σε τέτοια λόγια, κάποιου δικαιούται να αφήνει κάποιος σχόλια αλλά θα πω μόνο είναι όμορφο να είναι ερωτευμένος κάποιος, είναι όμορφο να αγαπά κάποιος αγνά χωρίς κανένα αντάλλαγμα, είναι ωραίο να έχει κάποιος όμορφες αναμνήσεις από κάποιον που ερωτεύτηκε, ακόμα και αν δεν είναι μαζί τώρα και να τις καταθέτει με αξιοπρέπεια για εκείνο το πρόσωπο! Είναι όμορφο από την άλλη κάποιος να λέει τις σκέψεις του και να μην τις κρατά μέσα του για ένα πρόσωπο, γιατί μερικές φορές όταν οι σκέψεις μένουν σκέψεις η τυραννία στην ψυχή είναι πολύ μεγάλη…
Να είσαι καλέ ρε!!!
Προσπάθησε να το κάνεις!

Ανώνυμος είπε...

Όπως σου είχα πει ξανά,
ο δικός σου παράδεισος σε περιμένει!
Να τον ζήσεις, να τον βιώσεις με όποιους αγαπάς κοντά σου!

Όμορφοι στίχοι!

Καλησπέρα

Δημήτρης είπε...

thnx...