30.3.10

19 3/4


ο
ι λέξεις χαράσονταν στην πλάτη μου κάθε που μου ψυθήριζες την εικόνα του ήλιου καθώς χάνεται μέσα στα μάτια του κόσμου

μια ωκεάνια πηγή ανάβλησε τα όρια του δρόμου
μέσα στα αχανή φώτα της νύχτας και στις κραυγές των χεριών που λίγο φως να πιούν περιμένουν πριν τελειώσει και τούτη η άνοιξη

και αυτή η μορφή χάθηκε ξανά

τι κι αν η σκέψη περιπλανιέται μόνη, μόνη θα 'ναι μέχρι το πρωί στην ακτή να χαράξει ξανά εκείνες τις λέξεις

και μη νομίσεις, ήταν μόνο μια Νεφέλη εκείνη η άνοιξη



8 +1 κραυγές:

xara είπε...

"μόνη θα είναι μέχρι το πρωί"..

ακούω το τραγούδι που έβαλες και με τυλίγει μια απίστευτη γλυκύτητα.. ένα ροζ δάκρυ το κείμενό σου στα πιεσμένα μάτια μου. Τόσο γλυκό κείμενο που θέλω να το αγκαλιάσω και να με χωρέσει.. μήπως και ηρεμήσω και καταλάβω τι μου φταίει...

υπέροχο!
Αφήνω ένα πολύχρωμο ελπιδοφόρο χαμόγελο γεμάτο αγάπη!
καληνύχτα δημήτρη μου... <3 :)

Δημήτρης είπε...

ε δεν είναι υπέρχο τραγούδι?? ψάξτο το συγκρότημα έχουν πολύ τρυφερό στύλ εμένα μου θυμίζουν και κάτι παλιές γλυκές μπαλάντες του '70...

Σε ευχαριστώ Χαρά μου!!! τα λόγια σου με συγκινούν...

μην ανησυχείς όλα θα ρθουν εσύ απλά το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να αφεθείς στη ροή και να ανοίξεις την ψυχή σου σε ότι εκείνη φέρει... αυτή είναι η ζωή (μάλλον... χαχα)

Σου αφήνω κι εγώ μια πολύχρωμη αγκαλιά γεμάτη αγάπη!!!

Καλησπέρα Χαρά μου!!! :-)))) (χαμόγελο αβίαστο επουλωτικό...)

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

ΔΗΜΗΤΡΗ, πρώτα πρώτα σε ευχαριστώ που μας επισκεφθηκες. Ανταποδίδοντας την επίσκεψη και διαβάζοντας τις αναρτήσεις σου εντυπωσιάστηκα από την ποιητικότητα και την ευαισθησία που τις διακρίνει.
Δυστυχώς δεν μπόρεσα να ακούσω την μουσική. Κάποιο μυστήριο πρόβλημα στα ηχεία μου. Αλλά θα επανέλθω.
Για τώρα να έχεις ένα καλό βράδυ και Καλό Πάσχα με υγεία.

Δημήτρης είπε...

CHRISTOBAL, καλώς ήρθατε στο Φαίδωνα...
ευχαριστώ για την επίσκεψη επίσης...
σας ευχαριστώ πολύ και για το σχόλιό σας!

αν μπορώ να βοηθήσω σε κάτι με το πρόβλημα που έχετε στα ηχεία σας πείτε μου...

Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση, με υγεία πάνω απ' όλα!!

καλό βράδυ!

Δημήτρης είπε...

Γεια σου ρε Σκρουτζάκο! Σε ξαναευχαριστώ και ανταποδίδω τις ευχές!!

Καλό πάσχα και καλή ανάσταση!

anidifranco είπε...

Όμορφη η μελωδία, μα να γράφεις πιο συχνά. :-)

Δημήτρης είπε...

σε ευχαριστώ!
θα θελα να μου πεις για ποιον λόγο μου το λες αυτό... αλλά να ξέρεις η γραφή για μένα δεν είναι κάτι ψυχικά εύκολο... είναι επίπονη διαδικασία...

Ανώνυμος είπε...

ego tha hthela na sou po oti arketa kaneis me epiponi diadikasia na grafeis otan sou vgainei.....

kalinixta


x