14.2.10

cantharellus lateritius

είχε ήλιο ακόμα και μέσα στις τρύπες στο πάτωμα
έρωτας στην πόλη και σκλάβοι στα δόντια της τίγρης που πεθαίνει
κάποιος κρέμαγε στη στροφή τα όνειρά του

και εγώ έφτιαξα δυο τρία στιχάκια στο τηγάνι
έπειτα τα άφησα να κάθονται μέσα στο πιάτο
τα κοίταζα για ώρα
και σκεφτόμουν όλες τις θλιμμένες πουτάνες που πέρασαν του τότε και του πάντα

τα 5 λεπτά άφησα να γίνουν μια βόλτα υπό βροχή, 2 pints, 35 σελίδες και κάτι σειρές, ένα see ya και μερικά σχέδια από τα χθεσινά μου κομμάτια πάνω στον πάγκο

εν βρασμώ ψυχής η λογική έπεται, έτσι μου είπε σήμερα ένας φίλος και εγώ εκείνη την ώρα ζαλιζόμουν τόσο που έφευγαν τα χέρια μου και πήγαιναν να βρουν το αύριο
έπειτα είπα πως τέλος ως εδώ
και τότε πάλι κατέβηκα τα σκαλιά

αύριο θα είναι μια άλλη μέρα και πάλι η Κυριακή θα μοιάζει με γραμμή
έμειναν μόνο 3 επίπεδα να ανέβω ως την επόμενη φορά που θα κτυπήσω την πόρτα για ένα γεια


6 +1 κραυγές:

Νικόλας K. είπε...

Καλημέρα
Ρε φίλε έχεις βαλθεί να μου κάψεις, τον λίγο εγκέφαλο που μου απέμεινε με τα κείμενα σου... Επειδή είσαι νέος δηλαδή και το μυαλό σου έχει μια διαύγεια και επεξεργάζεσαι τα δεδομένα με ασύλληπτα μεγάλη ταχύτητα... ( πλάκα κάνω )
Σοβαρά τώρα: αυτά τα όνειρα είναι φορές που τα απλώνουμε στον ήλιο και άλλες που τα έχουμε μέσα στα σκοτάδια σκλαβωμένα ...
Υπάρχουν πουτάνες στο σώμα, υπάρχουν πουτάνες στην ψυχή και υπάρχουν πουτάνες και στα δύο. Νομίζω ότι το τελευταίο είδος είναι το πιο επικίνδυνο!
Σπάνια η λογική υπάρχει ταυτόχρονα με το συναίσθημα και ανάλογα με την περίπτωση εμφανίζεται πρώτα το ένα και μετά το άλλο...είναι θέμα πειθαρχίας άρα εξάσκησης για να υπάρχει μόνο η λογική. Αλλά αν υπάρχει μόνο αυτή τότε πολλά πράγματα χάνουν την ομορφιά τους και η περιπέτεια γίνεται ένα μηδενικό!
Εσύ φίλε έχεις την ικανότητα να γράφεις στίχους έτσι για την πλάκα, να βάζεις στο χαρτί το μέσα σου και να αναστενάζουν οι λευκές σελίδες από αυτά που αφήνεις επάνω τους...
Εύχομαι να είσαι καλά και να περνάς καλά...
Υ.Γ. η απάντηση που σου έδωσα στο σχόλιο σου στην ανάρτηση μου βρίσκεται σε δύο σημεία. Αν πας να την διαβάσεις, να την διαβάσεις και στα δύο σημεία!

Δημήτρης είπε...

εγωωωω να κάψω τον δικό σου τον εγκέφαλο???
με πιασες... ναι ναι αυτός ήταν ο υποχθόνιος λόγος αυτής της ανάρτησης...
τι να κάνω τώρα που με ξεσκέπασες?


}[Α]{ σοβαρά τώρα...

στα σταθώ στις πουτάνες... όχι φίλε Νίκο για μένα δεν υπάρχουν πουτάνες ούτε στη ψυχή ούτε στο σώμα... μου... τώρα για τους άλλους δεν μπορώ να πω τίποτα...

δεν ξεω καλύτερα το συναίσθημα να απίχει από πειθαρχίες και λοιπά άλλα που εχουν να κάνουν με τη λογική...
καλύτερα έτσι μηδενίζουμε και τα μηδενικά στο error detection...

να αναστενάζουν ε? αμφίδρομο είναι αύτο... θα μπορούσα να σου πω πολλά με αφορμή αυτό αλλά με βρίσκεις σε χάλια μέρα... το χιούμορ μου τίνει στο πλην άπειρο... όχι γιατί αν δεν έτεινε θα σου έλεγα και τι μου λένε οι σελίδες καθώς αναστενάζουν... χαχαχαχα

και εσύ να περνας καλά φίλε μου!
εύχομαι με την κρίση να μη μασάς και να έχεις θετική σκέψη...
εδώ οι financial times πλέον μας βγάζουν σε ειδική έκδοση... μαζί με την εφημερίδα... είναι η κυρίως και η Ελλάδα...


καλό βράδυ και τα λέμε...

xara είπε...

έρωτας..
:-)))))))))

Ανώνυμος είπε...

otan xtupaei o erotas tin porta i logiki fevgei apo to parathuro.
esi to xepernas kanontas tis selides na anastenazoun..........
kai pou eisai akomi...
......x

Δημήτρης είπε...

έτσι έτσι...χαχα

τι άλλο ρε Χαρα εκτός από έρωτα... μπορείς να κάνεις σε τούτη τη ζωή...

Δημήτρης είπε...

γεια σου ρε Χ....

καλά ασχολίαστο...

είσαι λίγο off αλλά γουστάρω...χαχα

αγαπή πολύ και απο εδώ...