22.2.10

2:31

Δεν
υπάρχει κώδικας
λογική λόγος χρόνος τόπος
-έστω μια παρτίδα για μια πατρίδα-
συναίσθημα ζωή θάνατος
Δεν υπάρχει τίποτα
και υπάρχουν όλα
Μέσα σε δυο μάτια
βαθιά στα πιο απόκρυφα σημεία εκεί το υπάρχω ρήμα μόνο
μέρα και νύχτα

Στις 5 θα περάσει το λεωφορείο
τα χνάρια θα κατέβουν
για ν' ανέβουν άλλα
Στις 5 θα μείνεις ακίνητος σαν θάνατος
Στις 5 ο οργασμός μου θα βάλει τελεία και από εκεί θα συνεχίσει η πιο κόκκινη γραμμή των όσων ξέρω και μόλις άφησα πίσω μου
Στις 5 μη ρωτήσεις γιατί
ίσως τότε δεις μέσα στον καθρέφτη κάποιον άλλον

Το δωμάτιο είναι γεμάτο με σκόνη άχρηστα μονόλεπτα στο πάτωμα καλώδια και κόφτες μέσα μου και γύρω. παντού.
Το αγαπημένο μου weller 10 χρόνια μαζί σήμερα το καψα όσο περισσότερο του έπρεπε και τώρα εκεί κάτω από το παράθυρο νοιώθει το χiόνι έξω και παγώνει δίπλα στη μουσική σου
Γράφω και φεύγω πάλι για τους counters στις 12 όλα θα έχουν τελειώσει
Το λεωφορείο πάλι θα περάσει δίπλα μου ίσως με πάρει μαζί του ίσως όχι που να ξέρω πως θα πάνε τα χνάρια

δεξιά ή αριστερά;

Floyd με Bukowski μαζί και φεύγω από τα λόγια που σας κάνουν μηδενικά


9 +1 κραυγές:

xara είπε...

..5 είναι η αγαπημένη μου ώρα.....

Δημήτρης είπε...

Γεια σου Χαρά μου!

εγώ δεν έχω αγαπημένες ώρες
δεν υπάρχουν ώρες
δεν έχω ώρες
άσχετο τι είναι η ώρα?
δεν υπάρχει κοινοτυπία
ειδικά στους κυνότοπους

και από την άλλη όλα είναι μια ακόμα στιγμή
στιγμή είπα... ήταν ήθελα να πω...

μωρέ και κλάσμα του δευτερολέπτου να το πεις... έξω θα πέσεις...
μαλακίες μόνο πιθανότητες και αυτές με σφάλμα...

Νικόλας K. είπε...

Κάποιες φορές όλος ο κόσμος σε ένα βλέμμα. Το να κοιτάς μόνο 2 μάτια είναι αρκετό σε κάποια περίοδο της ζωής μας, όλος σου ο κόσμος εκεί μέσα!Δεν ξέρω αν οι ώρες έχουν αξία,έτσι κι αλλιώς η μια διαδέχεται την άλλη και η μια πεθαίνει αυτόματα ώστε την θέση της να πάρει η άλλη!
Το κάθε νέο λεπτό είναι ο δολοφόνος του προηγούμενου!
Λεωφορείο, τραίνο, ταξίδι, γνωριμίες, έρωτας, οργασμός, χνάρια ανθρώπων που καθώς τα ακολουθείς βλέπεις κάτι διαφορετικό από αυτό που φανταζόσουν!
Καλό βράδυ Δημήτρη...

kioy είπε...

Πες μου σε ποιο χρόνο, δύναμη του 5, κοιμάται το κουφάρι σου.
Να σπάσω τη γυάλα που βόλεψε το κορμί σου,
κουλουριασμένη συνήθεια,
στα χνώτα της κοινότυπης σβησιάς,
ανθρωποβρισιάς.

Με το τιμόνι μου,
το σφυρί
και το άρωτρο να σπάσω τα μηδενικά πυ σε κυκλώνουν.
Από μέσα να χυθούν τα χαμένα χνάρια του απερπα΄τητου όνειρού σου,
που όνειρο το βάφτισες.

Μην απορείς το χρώμα του ποιο είναι -χρώμα δεν υπάρχει-
μην ψάχνεις την οδό -Εσύ η οδό-
τον οργασμό τυφλά από λογική, και άλλα αλλόκοτα ματζούνια, ακολουθούμε...

Καληνύχτα!

Ανώνυμος είπε...

ax ola eprepe na rthoun opos irthan
oi elpides kai ta roda na anthisoun
san barkoules na fygoun ta xronia
kai me ta opla na gyriseis piso

kalinuxta.....


x

Δημήτρης είπε...

Καλημέρα καλημέρα!

φίλε Νίκο ακριβώς όπως τα λες...
σε ευχαριστώ για τις σκέψεις σου!

εύχομαι να ζεις μια υπέροχη μέρα!

Δημήτρης είπε...

:-)

kioy υπέροχοι οι στίχοι σου!
ευχαριστώ που τος άφησες εδώ!
είναι όμορφο να μοιραζόμαστε, άλλωστε οι στίχοι είναι για να τους μοιραζόμαστε!

καλημέρα!

Δημήτρης είπε...

Χ μου Χ μου...

γράφεις Χ μου γράφεις...

εσύ ξέρεις...

καλημέρα!

spitha είπε...

σ'ευχαριστω...
θεε μου θελω λιγη εννοια απο τις αξιες τις μεγαλες,
τις ομορφες που μας μαθανε τοτε,
οι καλοι γονεις,
οι καλοι εκπεδευτικοι,
λιγες αξιες που να ομορφαινουν αυτη τη γη
που διαλυσαμε (διαλυσανε)
που σμπαραλιασαμε (σμπαραλιασανε)
μια βαση σταθεη που να ομορφαινει την παρουσια μας
σ αυτη τη γη.