8.2.10

τα τζάμια

Για ποιο και πως τραβάνε μια γραμμή
και από την άλλη να ρουφάν για μια ζώη
μπροστά στη βία
μπροστά στα τζάμια για λίγη εξουσία

Επαίτες διοικητές για μια πνοή
οξυγόνο καμένο για μια ακόμα ποινή
τι κοροϊδία, τι αηδία
να κρέμονται μπροστά στου λόγου τα αιδοία

Ρουφιάνων τσέρκια τα όριά τους
να πουλούν με αυταπάρνηση τα δάκρυά τους
για μια δεκάδα
για μια θέση στου αιώνα την παράγκα







6 +1 κραυγές:

Ανώνυμος είπε...

min apelpizesai o hlios den argei na fanei.

x

Δημήτρης είπε...

ρε Χ δεν απελπίζομαι... χαλάρωσε...

εδώ είναι ο ήλιος βγήκε...

αφού τα ξέρεις τι μου τα λές αυτά?

Νικόλας K. είπε...

Τραβούν γραμμές και καθορίζουν όρια που όμως αφορούν τους άλλους τελικά…
Η Αιδοιολειχία είναι η μόνη τους ευχαρίστηση… Μετά όμως όταν θα κάτσουν μόνοι πάνω στον λόφο κλαίγοντας για ότι έπαθαν, θα νιώθουν καμένο το αιδοίο τους και την μοναξιά ανάμεσα στα σκέλια τους!
Όπως έχουν καταντήσει κάποιοι όλη η ζωή τους είναι θέμα συνδιαλλαγών και διαπραγματεύσεων. Δίνω αυτό τι μου δίνεις ; η δόξα είναι το θέμα τελικά ; μόνο αυτό και η υστεροφημία που όμως, ίσως και να είναι άχρηστη…
Μπορεί όσα είπα να σου φαίνονται άσχετα αλλά αυτά μου έρχονταν να πω καθώς διάβασα το ποίημα σου…
Καλό βράδυ φίλε στην ξενιτιά!

pandiony είπε...

υπάρχουν και χειρότερα! χαχα
ωραίο μουσικο ποίημα Τζίμη..
φιλια

Δημήτρης είπε...

Καλησπέρα Νίκο!!

τίποτα δεν μου φαίνεται άσχετο...
αυτά τα "άσχετα" ήθελα να διαβάσω από σένα... ούτως ή άλλως είπαμε... σημασία έχει αυτό που βλέπεις εσύ και ο κάθε εσύ... εγώ ότι ήταν να πω τα είπα με τον τρόπο μου... από τη στιγμή που βγήκαν στην οθόνη πλέον ανήκουν σε όλους...

καλό βράδυ στην πατρίδα...

Δημήτρης είπε...

καλά είσαι... και ακόμα χειρότερα μη τη ψάχνεις...
χαχαχα

σε ευχαριστώ όμορφη!!!

φιλί!