21.4.20

Fixing

Ρίχνω το πίσω πίσω
και φεύγω να λύσω
την αλυσίδα μου, 
λίγο πριν με μισήσω 
και μ' αφήσω, τον εαυτό μου να βρω
να του μιλήσω
Να μου πει αν είναι ακόμα εδώ
Να μου πει που στο διάολο χάνεται
Να μου πει αν το τώρα αισθάνεται
Αν γράφει ακόμα με το χέρι τη "ζωη" του
Αν τον χωράει ο χρόνος 
Αν τον χωράει η φωνή του.

Να αφεθώ στη σιωπή του
Να ακουστεί η κραυγή του
Να μ' ακούσω, να μ' ακούσει η ψυχή του
Να σκίσω στα δύο
ό,τι πίσω απο κάγκελα με κλείνει
ό,τι με πνίγει
ό,τι το πίνω και με πίνει.

Να ξεκινήσω μια ακόμα αρχή
Με τον εαυτό μου να μετρηθεί
Τους οφθαλμούς να ανοίξω
Φως να πιω 
και να αφήσω το φως να με ζήσει
Με τον πυρήνα να σμίξει
Τον άσσο μου ν' αφυπνίσει
Τα εργαλεία μου να σφίξω
Με χέρια γεμάτα ψυχή να δημιουργήσω
Σπόρο να βάλω στο χώμα μου
Από εκεί ξανά να βλαστήσω
Ο χρόνος πριν με προλάβει
Πριν τη λήξη σημάνει
Και φύγω